Gå til innhold

sex under mensen

Dina_

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha sex med typen mens jeg har mensen, men aner ikke hvordan jeg skal spørre han.. Hvordan er det med dere andre jenter når dere har mensen? Holder mennene seg unna dere eller er alt som ellers?

Jeg vet ikke om han i det hele tatt vet at det går an å ha sex da, lol. Men jeg vet at jeg har mer lyst på sex (og trenger det pga hormonene) enn ellers.. Men jeg skjønner det jo om han synes det er ekkelt.. Gjør menn det? Vet ikke jeg.. Blir litt usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heller aldri samleie når jeg har mensen, men koser oss på andre måter. Tror ikke sambo har tenkt at det er mulig, og det har egentlig ikke jeg heller. Men lysten er jo der i høyeste grad på den tiden, så jeg mottar også gjerne tips om hvordan bringe dette på bane. Det er vel stort sett dusj-sex som er aktuelt for oss, jeg vil nok syns blod i senga er litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vil ikke ha sex når jeg har mensen. Det må jeg jo bare respektere. Tror mange menn synes det er litt ekkelt med blodet.

Men jeg har hatt sex i tidligere forhold under mensen. Jeg synes ikke det var noe problem. Det var jo bare å ha et håndkle under rumpa. Sex i dusjen går jo også bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har like mye sex da som ellers. Men nå blør jeg ikke så veldig mye pga hormonspiral. Må innrømme at jeg av og til synes det kan være litt ekkelt med alt det "røde", men med en håndduk under og øynene styrt bort fra den så "går det" som som bare det :P Da jeg traff mannen min var det jeg som ikke ville under mensen, og han som måtte "overtale" meg.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med god gammeldags kos og si du har lyst på han.

Min sambo ville ikke ha sex mens jeg hadde mensen tidligere. Men noe har forandret seg, spiller det ingen rolle for han - men for meg er dette fremdeles en hindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre brannbil ja.. Har ikke hatt noen problemer med det i mine 2 siste forhold. Min erfaring har vært at det er jenta som vegrer seg. Kommer selvfølgelig an på hvor mye blod det er osv, men når lysten tar overhånd, har aldri det vært noen hindring. Det er jo bare å gå i dusjen etterpå.. Men å utføre oralsex på henne er utelukket i den perioden! :wink:

Jeg foreslår at du bare spør han rett ut om hva han syns. Ingen i min kameratgjeng har problemer med det ihvertfall.

Mvh jungelens konge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig typen til å innse at det går an å ha sex når man har mensen sent i går kveld. Vi brukte kondom da, men fint var det for det ;)

Var ikke noe blod fordi jeg blør svært lite, så jeg tror ikke at han synes det var ekkelt :)

takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ha sex når man har mensen, men man burde kanskje stå over de første dagene hvis man har angst for blod. Men som regel stopper blødningen inntil man er ferdig, så lenge man ligger på ryggen e.l

Syns det er digg med en mann som syns jeg er så deilig at han ikke syns det er udigg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ha sex når man har mensen, men man burde kanskje stå over de første dagene hvis man har angst for blod. Men som regel stopper blødningen inntil man er ferdig, så lenge man ligger på ryggen e.l

Syns det er digg med en mann som syns jeg er så deilig at han ikke syns det er udigg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...