Fimlen Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Til nå har jeg bare brukt ulike typer pudder, men jeg lurer litt på om jeg skal gå over til å begynne med foundation. Problemet mitt er at jeg lett får veldig blank hud, noe som ikke er særlig pent. Jeg trenger derfor en foundation som gir et matt resultat, og jeg må nok også bruke et transparant pudder i tillegg vil jeg tro. Foundationen må gi et naturlig resultat, slik at det ikke ser ut som om jeg har på meg en maske og den må føles behagelig på. Ønsker heller ikke å betale alt for mye for produktet. Er det noen som har tips til en foundation som kan være passende for meg? (eventuelt også tips til et godt transparant pudder?)
PepsiMax Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor går du ikke bare i en sminke butikk der de har litt peil så får du et godt svar
Fimlen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Hvorfor går du ikke bare i en sminke butikk der de har litt peil så får du et godt svar Klart jeg kan det, men jeg synes det er greit å høre andres erfaringer angående aktuelle produkter før jeg går i en sminkebutikk. Det er svært lett å ende opp med et dårlig produkt som ikke passer huden (har mye erfaring med dette), selv om man faktisk har fått hjelp av de ansatte. Finner det derfor greit å undersøke litt selv blant de aktuelle produktene på markedet i forkant. Endret 24. juni 2011 av Fimlen
Meadow Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Jeg kommer alltid tilbake til Clinique Superpowder, pudder-foundation. Dekker lett/moderat, gir naturlig og matt resultat. Drøyt i bruk. Har ikke funnet noe bedre http://www.esthetique.no/Merkeguide/Clinique/20714071271/
hufsa! Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Heia,sjekk ut denne videoen, Da får du mange gode tips på dekkevne og hvilken hud de passer for,når du har bestemt deg,gå til ett parfy.å få hjelp med fargevalg så bes du på nett,lykke til.
Fimlen Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2011 Noen som har erfaring med Lancome Teint Idole Ultra foundation?
Kamelia83 Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Jeg bruker Make Up Store Matt foundation. Er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå