Redbull Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Noen som kan anbefale en ansiktskrem til meg? Jeg har oljete nese og hake, men tørr/vanlig hud i resten av ansiktet. Svir av produkter som er beregnet på fet hud, så tåler tydeligvis ikke det. Bytta til rensekrem til normal/kombinasjonshud, og det var godt! ansiktskremmen bør inneholde solfaktor. Flott om du har en link hvor den kan kjøpes også
elisabeth30 Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 prøvd garnier sin hudkrem? den er lysegrønn, litt geleaktig i konsistensen og koster rundt 50-60 kroner i matvarebutikkene. jeg har også litt kombinasjonshud og er kjempefornøyd med den
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har noe av det samme som deg og bruker decleor hydra floar emolution (eller no i den duren, lita pumpeflaske iallefall..) :-) Er fornøyd med den!
Amélie E. Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Jeg bedårer Dr. Hauschka - produktene: http://www.drhauschka.com/ Liker rosekremen om dagen og lavendeloljen om natten. Dr. H. tester ikke på dyr, og inneholder kun naturlige råvarer. Finnes på helsekostforretninger.
elisabeth30 Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 prøvd garnier sin hudkrem? den er lysegrønn, litt geleaktig i konsistensen og koster rundt 50-60 kroner i matvarebutikkene. jeg har også litt kombinasjonshud og er kjempefornøyd med den nordic essentials day heter den.
Redbull Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2011 prøvd garnier sin hudkrem? den er lysegrønn, litt geleaktig i konsistensen og koster rundt 50-60 kroner i matvarebutikkene. jeg har også litt kombinasjonshud og er kjempefornøyd med den Ja men den svidde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå