Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uhhm...hva skal jeg si? De hyler "grå mus", men er faktisk så stygge at jeg ville lagt merke til deg hvis du sto ved siden av meg på bybanen fordi de er så utrolig stygge.

Og vanlige høyhælte sko for pyntet med jeans til? Hva er det med norske kvinner, egentlig,hvorfor tror Kari Nordmann at hun ser for pyntet ut hvis hun har på seg noe annet enn allværsjakke og Uggs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Jeg har prøvd dem i butikken og de var ganske stive ja. Det er bare at jeg ikke har råd til å bruke tusenvis på slike sko, også har jeg ikke funnet noen andre. De eneste tilsvarende jeg fant på biancos hjemmeside var disse, og de synes jeg ikke var like fine. Har de finere i butikk eller var det disse du tenkte på?

Det var de jeg tenkte på ja - og de er myyye finere i virkeligheten. Jeg syns hvertfall de var verdt de ekstra hundrelappene :)

Skrevet

Og vanlige høyhælte sko for pyntet med jeans til? Hva er det med norske kvinner, egentlig,hvorfor tror Kari Nordmann at hun ser for pyntet ut hvis hun har på seg noe annet enn allværsjakke og Uggs?

Og hva er det med folk som bare låser seg til en spesiell ting eller stil? Jeg eier hverken allværsjakke eller Uggs, men syns det er greit å variere mellom kileheler og vannlige heler uten at man er kjedelig/upyntet av den grunn.

Skrevet

Synes de var kjedelige og jeg er egentlig veldig glad i kileheler. Noe med fargen på sålen og lissene som ikke gjorde det for meg. Nå har jeg selv vært på skoshopping de siste dagene og sett mange pene kileheler til "hverdags" i flere prisklasser, så kanskje om du leter litt til?

Skrevet

Syns de var helt OK :) Liker godt kilehel, men har sett mange finere varianter som ligner på de du linket til

Skrevet

Synes de var veldig fine jeg. Liker du dem så kjøper du dem. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ganske ok :sjenert:

Men IKKE som pensko! Til jeans er de nok fine=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...