elisabeth30 Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 sjekket riktig konto? hvis du ikke har fått de ennå så kan det hende at du ikke får de før i september...
tessa3 Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Hadde håpt å få de nå i juni, men må vel bare smøre meg med tålmodighet å vente til høsten.. Men men.. Tenk så gøy å få dem når alle andre har brukt opp sine
roflgirl Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Er det ikke slik at hvis man har fått brev på altinn.no, så får man pengene nå? har ikke fått dem enda heller...
Gjest Harriet Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har heller ikke fått mine enda. Synes det var litt merkelig for de fleste lønnsmottakerne skulle få dem nå i juni.
Judge Judy Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har heller ikke fått mine, men regnet med at de ble sen. Den ene arbeidsgiveren min hadde mistet alle nyansatte utav systemet eller noe slikt, så ingen inntektsopplysninger fra dem var kommet med på selvangivelsen. Fikk brev fra skatteetaten om at det ikke ville ha noe å si for når pengene ble utbetalt, så lenge jeg rettet det i tide. Jeg nekter likevel å tro det er tilfeldig at jeg må vente :gjeiper:
Mynona Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Dere som ikke har fått pengene - har dere fått skatteoppgjøret?? Hvis dere har fått skatteoppgjøret er pengene rundt hjørnet, hvis ikke må dere vente. Jeg har ikke fått mine inn på konto, men jeg har fått skatteoppgjøret, så da regner jeg med at pengene er inne på mandag.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har ikke sett snurten på mine penger. Vet ikke om jeg har fått skatteoppgjøret for jeg finner ikke det dumme kodearket, har bestillt nytt.
Hvitdrøm Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 Andre som heller ikke har fått dem enda? De kom først inn på konto fredag, mener jeg på... Så først at jeg hadde fått dem nå.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 Her i bygda fikk vi høre at pengene kunne ventes utbetalt tidligst tirsdag Å jeg som hadde gledet meg slik til å svi av noen lapper på festival i helgen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå