AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Gamle krimtravern tok kvelden....naa ern i himmeln med Kojak.
Heart Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Peter Falk var en dyktig skuespiller som fremsto som svært sympatisk. Jeg synes fortsatt at "Columbo" er noe av det beste som har vært laget av krim på TV. Ifølge nekrologen i NYT ble han faktisk 83 år, men led av Alzheimers den siste tiden.
Gjest sardintroll Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Nå driver han andre i himmelen til vanvidd med "Just one more thing..." RIP Peter Falk.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Dessverre vet jeg ikke så mye om personen Peter Falk, men som "Columbo" har han vært svært underholdende. Mannen var en dyktig skuespiller. Forresten, husker jeg riktig eller hadde han et øye som var litt sånn, unnskyld uttrykket, skadet? Leit å høre han hadde alzheimer på slutten. Håper han sovnet stille og rolig inn.
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Dessverre vet jeg ikke så mye om personen Peter Falk, men som "Columbo" har han vært svært underholdende. Mannen var en dyktig skuespiller. Forresten, husker jeg riktig eller hadde han et øye som var litt sånn, unnskyld uttrykket, skadet? Leit å høre han hadde alzheimer på slutten. Håper han sovnet stille og rolig inn. Han hadde et glassøye, ja. Kreft som barn, tror jeg. Flott skuespiller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå