Gå til innhold

Business menn, hot or not?

Fremhevede innlegg

Gjest børsen
Skrevet

Hva synes dere om mannfolk som er kjekke og må går pent kledd pga. business jobben. Klør det ekstra mellom beina når dere ser slike menn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om mannfolk som er kjekke og må går pent kledd pga. business jobben. Klør det ekstra mellom beina når dere ser slike menn?

Ja, penger gjør kvinner kåte.

Gjest børsen
Skrevet

Ja, penger gjør kvinner kåte.

Hvis de i tillegg er kjekke? Kjekke og har penger. Klør det helt vanvittig mellom beina da?

Skrevet (endret)

...

Endret av EtraM
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en skikkelig manne-mann :) tredagersskjegg, rufsete på håret og sterke armer :)...for ikke å snakke om hendene! :)

Jeg foretrekker en skikkelig kvinne-kvinne:) En som er liten og nett med store deilige pupper og fast og fin rumpe. Men det er viktig at hun underordner seg mannen og gjør typiske kvinne-kvinne ting som feks ta oppvasken, hente riktig temperert øl etc. Hilsen manne-mann med tredagersskjegg, rufsete hår og sterke armer.

• Liker 2
Skrevet

Pysete pusemenn i slips som aldri har gjort en skikkelig jobb? :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pysete pusemenn i slips som aldri har gjort en skikkelig jobb? :gjeiper:

hehe...

Jeg kommer nok ikke til å ha så veldig fysisk jobb med den karrieren jeg planlegger, men i mellomtiden jobber jeg på byggeplass for å betale regningene.

Bare fordi du ser en fyr i dress betyr det ikke at han ikke vet hva det vil si å ha en skikkelig jobb. Når vi i tillegg har verneplikt i Norge, så er det en god del gutter som er hardere enn du tror ;)

Don't judge a book by the cover.

Skrevet

HOT! men absolutt ikke pga penger, men fordi det er sexy med menn som går i dress :danser:

• Liker 1
Skrevet

Sikkert pen å se på der og da, men begynner å bli utrolig irriterende når man finner ut at bak den dressen fins det en mann som ikke har tid til noe som helst :gjeiper:

Skrevet

HOT! Omgir meg med slike dagleg, og det er NIIIICE ;)

AnonymBruker
Skrevet

not, liker bedre arbeidsmenn som kommer skitten og sliten hjem fra jobb, synes de ser mye mer kjekk ut, synd typen min skal bli typen " dress og slips"

Gjest HunterLady
Skrevet

Foretrekker håndtverkere. ;)

Businessmenn assosierer jeg med BI og sossefamilier.. Liker ingen av delene.

Gjest Katten.
Skrevet

En dress som sitter riktig er fantastisk sexy - no homo :D

Men en oppblåst blære av en soss som kun tenker med lommeboka... not so much.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...