Gjest sue84 Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 fant dette kameraet, fint brukt med alt utstyr til for 1500. Sony Alpha DSLR-A200 det skal vist være perfekt nybegynnerkamera.. jeg ka ikke noe om speilreflekskamera, så lurer på om noen vet om dette er bra, og verdt prisen?
Gjest sue84 Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Link takk hvorfor? så du skal stjele det fra meg? hehehehe
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 hvorfor? så du skal stjele det fra meg? hehehehe nei, jeg trodde at du hadde lagt ut en link som ikke fungerte, for da jeg trykket på Sony Alpha DSLR-A200 skjedde det ingenting. Så, det var ingen link, altså
Gjest sue84 Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 http://www.sony.no/product/dsb-body-and-1-lens/dslr-a200k#pageType=ProductBenefits
Gjest Consensio Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Det er et helt kurant kamera for en nybegynner, men tenk på at om et år eller to (dersom du er aktiv på knipsing og læringskurven din går opp) så vil du kanskje merke begrensningene og føler at du trenger oppgradering. Men til 1500kr så er det såpass grei pris at du ikke taper særlig på å bytte ut kameraet etterhvert. Du vil sikkert kunne ha stor glede av kameraet en god stund fremover
Gjest sue84 Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 Det er et helt kurant kamera for en nybegynner, men tenk på at om et år eller to (dersom du er aktiv på knipsing og læringskurven din går opp) så vil du kanskje merke begrensningene og føler at du trenger oppgradering. Men til 1500kr så er det såpass grei pris at du ikke taper særlig på å bytte ut kameraet etterhvert. Du vil sikkert kunne ha stor glede av kameraet en god stund fremover Tusen takk for svar da slår jeg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå