Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sue84
Skrevet

fant dette kameraet, fint brukt med alt utstyr til for 1500.

Sony Alpha DSLR-A200

det skal vist være perfekt nybegynnerkamera.. jeg ka ikke noe om speilreflekskamera, så lurer på om noen vet om dette er bra, og verdt prisen? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Link takk :)

Gjest sue84
Skrevet

Link takk :)

hvorfor? så du skal stjele det fra meg? hehehehe

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor? så du skal stjele det fra meg? hehehehe

:lol: nei, jeg trodde at du hadde lagt ut en link som ikke fungerte, for da jeg trykket på Sony Alpha DSLR-A200 skjedde det ingenting.

Så, det var ingen link, altså :sjenert:

Gjest sue84
Skrevet

aah.. hehehe nei la ikke ved noen link ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Det er et helt kurant kamera for en nybegynner, men tenk på at om et år eller to (dersom du er aktiv på knipsing og læringskurven din går opp) så vil du kanskje merke begrensningene og føler at du trenger oppgradering.

Men til 1500kr så er det såpass grei pris at du ikke taper særlig på å bytte ut kameraet etterhvert. Du vil sikkert kunne ha stor glede av kameraet en god stund fremover :)

Gjest sue84
Skrevet

Det er et helt kurant kamera for en nybegynner, men tenk på at om et år eller to (dersom du er aktiv på knipsing og læringskurven din går opp) så vil du kanskje merke begrensningene og føler at du trenger oppgradering.

Men til 1500kr så er det såpass grei pris at du ikke taper særlig på å bytte ut kameraet etterhvert. Du vil sikkert kunne ha stor glede av kameraet en god stund fremover :)

Tusen takk for svar :) da slår jeg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...