Leonaen Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Jeg møter så mange flotte menn. Forskjellige. Jeg dater og alt virker greit. Men jeg får det liksom ikke helt til. Det blir med datingen og så blir det av en elller annen grunn stille etterhvert. Det dør liksom ut... Alle syns jeg er lett å snakke med. Morsom og kul. Men der stopper det liksom..Og alle dater jeg over en lengre periode. Hva er hemmeligheten? Hva kan unngås å gjøre for at det ikke skal dø ut?
Steinar40 Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Dessuten må du aldri gi inntrykket av å være billig. Da er du ferdig. 1
Leonaen Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2011 Billig? Ha! Langt ifra. Jeg ligger ikke rundt. Er 30 og har hatt sex med 3 stykker.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Billig? Ha! Langt ifra. Jeg ligger ikke rundt. Er 30 og har hatt sex med 3 stykker. Han sa IKKE gi inntrykk av at du er billig!
Steinar40 Skrevet 25. juni 2011 #7 Skrevet 25. juni 2011 Gjør ikke det heller... Du får prøve å være kostbar. Litt sånn hard-to-get. Det kan være effektivt. Bare pass deg godt så du ikke får feil fisk på kroken.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 Du får prøve å være kostbar. Litt sånn hard-to-get. Det kan være effektivt. Bare pass deg godt så du ikke får feil fisk på kroken. Vet du hva, de jeg kjenner som er lykkelig gift har ikke spilt noe som helst. Alle mennesker har rett til å leve sine egne liv uten at den skal sette merkelapper på den måten du skisserer. 1
Steinar40 Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 Vet du hva, de jeg kjenner som er lykkelig gift har ikke spilt noe som helst. Og hva vet du om det? Kjærligheten er et spill i seg selv. Og det dreier seg om å vekke følelsene i den andre.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #10 Skrevet 25. juni 2011 Og hva vet du om det? Kjærligheten er et spill i seg selv. Og det dreier seg om å vekke følelsene i den andre. Jeg vet mye om det og har opplevd kjærlighet selv, det var ikke mye spill der for å si det slik. Noen har man sterk kjemi med, det er ikke spill, det er ekte.
Steinar40 Skrevet 25. juni 2011 #11 Skrevet 25. juni 2011 Jeg vet mye om det og har opplevd kjærlighet selv, det var ikke mye spill der for å si det slik. Noen har man sterk kjemi med, det er ikke spill, det er ekte. Greit nok det. Uten god personkjemi så er det ingenting i mine øyne. Som da altså er en forutsetning. Men det kan hjelpe litt på følelsene å spille litt. Ikke være helt forutsigbar. Men det er en fin balansegang selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #12 Skrevet 25. juni 2011 Greit nok det. Uten god personkjemi så er det ingenting i mine øyne. Som da altså er en forutsetning. Men det kan hjelpe litt på følelsene å spille litt. Ikke være helt forutsigbar. Men det er en fin balansegang selvfølgelig. Joda,men det tror jeg det blir om du har ett eget liv;)..
Steinar40 Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 Joda,men det tror jeg det blir om du har ett eget liv;).. Joda, enkelte har veldig egne liv. Og da kan det bli for mye "av det gode". Som sagt, det er en fin balansegang. F.eks kan det være greit å savne den andre helt til man begynner å bli virkelig lei det.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #14 Skrevet 25. juni 2011 Joda, enkelte har veldig egne liv. Og da kan det bli for mye "av det gode". Som sagt, det er en fin balansegang. F.eks kan det være greit å savne den andre helt til man begynner å bli virkelig lei det. En fin balanse er best ja, er to om ett forhold og regner med man kan komme tl enighet i ett velfungerende.
Gjest Koseklumpen Skrevet 25. juni 2011 #15 Skrevet 25. juni 2011 Dessuten må du aldri gi inntrykket av å være billig. Da er du ferdig. Jeg lå med typen første kvelden vi traff hverandre, and guess what, vi ble sammen. Ikke alle er like dømmende som deg. Kan det hende du er for på? At det blir desperat? Eller at du er stikk motsatt og at de føler du ikke er inntressert nok? Det er veldig vanskelig å sitte å svare på noe slkt uten å vite mere om dating forløpet(om jeg kan kalle det det).
Inx Skrevet 25. juni 2011 #16 Skrevet 25. juni 2011 Krev depositum før sex! Han må for guds skyld ikke tro at du er billig, eller enda verre - GRATIS!
Gjest Katten. Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 Du kan forsåvidt kutte ut å bruke ordet liksom! :D
Steinar40 Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 Jeg lå med typen første kvelden vi traff hverandre, and guess what, vi ble sammen. Ikke alle er like dømmende som deg. Ikke alle, men mange.
Suzy Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 Jeg møter så mange flotte menn. Forskjellige. Jeg dater og alt virker greit. Men jeg får det liksom ikke helt til. Det blir med datingen og så blir det av en elller annen grunn stille etterhvert. Det dør liksom ut... Alle syns jeg er lett å snakke med. Morsom og kul. Men der stopper det liksom..Og alle dater jeg over en lengre periode. Hva er hemmeligheten? Hva kan unngås å gjøre for at det ikke skal dø ut? På hvilket punkt i datingen er det det dør ut? Er det etter et par treff, eller etter lengre tid? Kan det være at du rett og slett ikke viser nok interesse for dem? Om du virkelig vil være sammen med en av dem du treffer bør du kanskje gi skikkelig inntrykk av det og ikke bare la det være opp til ham å vise initiativ. Vanskelig å si hva som ikke fungerer om du ikke har litt mer informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå