Petronella1 Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Min lenke Jeg håper den har blitt litt bedre.Spesielt er jeg interessert i om teksten er lettere å lese.På min pc,ser det ikke så værst ut. Jeg bruker også stavekontroller,så da kan det ikke være mye skrivefeil tilbake.Jeg har fått en del pes for det. Jeg er også litt usikker på regelen om når jeg skal skrive komma. Ikke forvent for mye av meg så fort.Det er jo tross alt bare tre uker siden jeg startet.Helt uten erfaring. Hvordan går jeg frem for å få link til bloggen min i alle innlegg som kommer fra meg her på kg?Uten at jeg må legge ved en lenke hver gang. Takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Jeg synes fremdeles den ser uoversiktlig ut, uten at jeg helt greier å sette fingeren på hva det er jeg ikke liker. Du kunne kanskje hatt en litt finere og mer tiltalende header. Jeg anbefaler deg også å ta dine egne produktbilder. For det første er det ulovlig å ta bilder fra produsentene uten tillatelse, og for det andre ser en blogg med selvtatte bilder mye mer personlig ut. Jeg synes også det er lettere å lese hvis du har en tom linje mellom hvert avsnitt, i stedet for bare linjeskift. Jeg ville også valgt en annen skrifttype på overskriftene, men det er vel bare smak og behag. 2
Lulilelu Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Nå skal jeg bare ramse opp de tingene jeg ikke liker ved siden, ikke blir lei deg. Siden din er absolutt ikke gale for å være 3 uker gammel men den trenger en del jobb. Skrifttypen er tung å lese pga den lager lite mellomrom mellom ordene slik at alt går litt i ett. Den skriften du bruke før var mye bedre å lese. Du må passe på å bruke mellomrom etter punktum og komma. Det verste jeg vet med blogger er at alt ligger i arkiv for år og mnd, da orker jeg ikke å lese de engang fordi jeg må bla gjennom mnd for mnd. Lag kategorier slik som du har gjør med dyretesting. Men ikke la det blir for mange heller, en LAAAAAANg remse med kategorier blir tungt å se på. Da er det bedre å lage kategorier innefor hver kategori igjen. Se på hilde christina sin side så ser du hva jeg mener med inndelig av kategorier. Ikke hopp ned til neste linje midt i en setning slik du har gjort i innlegget om Urban Decay. Selv om setningen er ferdig men du f.ekse bare har skrevet 2 ord på en linje, så ikke hopp til neste linje. Begynn neste setningen på samme linje. Lag avsnitt istedenfor de gapene, en lang tekst som går i ett er utrolig tungt å lese. Endret 24. juni 2011 av Lulilelu
Rainbow Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Ja, jeg syns den var bedre nå! Men fortsatt må du huske mellomrom etter hvert punktum og komma. Og det er fremdeles noen orddelingsfeil, det er noe stavekontrollen på dataen ikke tar. Feks har du skrevet "skimmer produktene" i stedet for "skimmerproduktene". Syns det er kjempefint at du har en oversikt over produsenter som tester/ikke tester på dyr!! Du trenger forøvrig ikke punktum i overskrifter! Men den er langt bedre nå, altså!:-)))
Rainbow Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Oh, og bildet av deg var mye finere og tydeigere nå! :-)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Ikke legg ut sminkebilder som ikke er av deg! 2
Petronella1 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2011 Ja, jeg syns den var bedre nå! Men fortsatt må du huske mellomrom etter hvert punktum og komma. Og det er fremdeles noen orddelingsfeil, det er noe stavekontrollen på dataen ikke tar. Feks har du skrevet "skimmer produktene" i stedet for "skimmerproduktene". Syns det er kjempefint at du har en oversikt over produsenter som tester/ikke tester på dyr!! Du trenger forøvrig ikke punktum i overskrifter! Men den er langt bedre nå, altså!:-))) Jer har begjynt å lage mellomrom etter komma.Synes ikke det?Skimmer produktene var det stavekontrollen som tok seg av.Har den dysleksi.:-)
Petronella1 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2011 Ikke legg ut sminkebilder som ikke er av deg! Det Er av meg.Og har jeg brukt andre sine bilder,har jeg bedt om tillatelse først.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 Dette kommer seg, den er fin Forresten, hvor finner du miniparfymeflasker??
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Jeg liker ikke font eller farge på titlene, og på vanlig tekst foretrekker jeg noe á la dette.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 Det bildet av øyet hvor du har brukt Ben Nye er vel ikke av deg? Kan være lurt å linke til kilden under bildet så det ikke blir trøbbel av det:)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 Det Er av meg.Og har jeg brukt andre sine bilder,har jeg bedt om tillatelse først. Så hvorfor kommer alle bildene opp når jeg googler skyggene "du" har brukt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #13 Skrevet 24. juni 2011 Er det bare meg som ikke får fram halvparten av bildene?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #14 Skrevet 24. juni 2011 Det bildet av øyet hvor du har brukt Ben Nye er vel ikke av deg? Kan være lurt å linke til kilden under bildet så det ikke blir trøbbel av det:) Kilden er denne forresten: http://pumpkincat210.wordpress.com
muffin26 Skrevet 24. juni 2011 #15 Skrevet 24. juni 2011 UPERSONLING FORSATT. Jeg hater blogger hvor bloggeren bare klipper og limer inn bilder fra google. Bruk deg selv som modell og vis leserne hva du gjør. Irriterende er det også at du har masse produkt bilder også fra google.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #16 Skrevet 24. juni 2011 Kilden er denne forresten: http://pumpkincat210.wordpress.com Og innlegget er vel ikke akkurat skrevet på en måte som viser at bildet er lånt; "På bildet under har jeg tørr skygge på øyneyelokket, mens under øyet, har jeg blandet skyggen med transformeren for en mer intens farge." 1
muffin26 Skrevet 24. juni 2011 #17 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Og innlegget er vel ikke akkurat skrevet på en måte som viser at bildet er lånt; "På bildet under har jeg tørr skygge på øyneyelokket, mens under øyet, har jeg blandet skyggen med transformeren for en mer intens farge." [/quote.. Endret 24. juni 2011 av muffin26
Petronella1 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #18 Skrevet 24. juni 2011 Jeg synes fremdeles den ser uoversiktlig ut, uten at jeg helt greier å sette fingeren på hva det er jeg ikke liker. Du kunne kanskje hatt en litt finere og mer tiltalende header. Jeg anbefaler deg også å ta dine egne produktbilder. For det første er det ulovlig å ta bilder fra produsentene uten tillatelse, og for det andre ser en blogg med selvtatte bilder mye mer personlig ut. Jeg synes også det er lettere å lese hvis du har en tom linje mellom hvert avsnitt, i stedet for bare linjeskift. Jeg ville også valgt en annen skrifttype på overskriftene, men det er vel bare smak og behag. Takk for svar.Hvis det er bilder jeg låner,spør jeg alltid om tillatelse først.Jeg skjønner ikke hvordan du kan syes den ser uoversiktelig ut.Jeg har sett på bloggen min på to andre pc`er vi har i huset,og jeg synes ikke det ser ille ut. Det at jeg skriver på den måten jeg gjør,er jo nettopp for at det er meg.Noe som gjør den personlig.Jeg vil ikke ha en blogg som ser ut som alle andres.De er jo så like at.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #19 Skrevet 24. juni 2011 Jeg synes skriftypen på overskriftene dine er fin.
FrøkenJosefine Skrevet 24. juni 2011 #20 Skrevet 24. juni 2011 Jeg liker den ikke, men jeg er sikkert ikke i målgruppen heller.. Ikke for å være frekk eller noe, men siden du spør så svarer jeg.. Den gir meg ikke inntrykk av noe som helst, den lærer meg ikkenoe og jeg ser akkurat det samme der, tilogmed mindre enn jeg ser i nettbutikker.. Jeg synes du kan fokusere på det du kan, feks negler! Der kan du jo gi gode tips i forhold til hvordan man legger neglelakk, gelnegler, uvgel, ja whatever.. Anbefalinger på neglelakkfjerner/produkter/neglelakk og generelle tips til hvilke filker som er best osv.. I tilegg kan du vise hvordan man sminker et ansikt som er eldre enn rosabloggerne og faktisk gi noen konkrete tips.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå