Gjest Thessie! Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Hei. Jeg har alltid hatt lyst på jobb. Jeg har i det siste forhørt meg flere steder og sendt inn søknader på diverse jobber, ganske mange til sammen. Men jeg får alltid nei. Jeg har søkt på alle mulige jobber, også mc' donalds, men det gikk heller ikke. Så jeg lurte på om noen har noen ideer til hvor folk som er under 18 år har en sjanse til å få jobb? Det er veldig frustrerende, fordi jeg ønsker arbeidserfaring til senere...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Hva med sykehjem? de bruker i allefall billig arbeidskraft i sommerferien:)
Gjest Thessie! Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Hva med sykehjem? de bruker i allefall billig arbeidskraft i sommerferien:) Takk for svar Men jeg har tidligere vært i praksis på sykehjem og jeg takler det bare ikke av diverse grunner. Det er det eneste jeg ikke vil jobbe med, noe som egentlig er veldig dumt siden det virker som eneste mulighet.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Hei. Jeg har alltid hatt lyst på jobb. Jeg har i det siste forhørt meg flere steder og sendt inn søknader på diverse jobber, ganske mange til sammen. Men jeg får alltid nei. Jeg har søkt på alle mulige jobber, også mc' donalds, men det gikk heller ikke. Så jeg lurte på om noen har noen ideer til hvor folk som er under 18 år har en sjanse til å få jobb? Det er veldig frustrerende, fordi jeg ønsker arbeidserfaring til senere... Sjekk om de har noe som heter "ung jobb ", der stiller man, skriver seg på en liste og kan få jobb på dagen.
Gjest Thessie! Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Sjekk om de har noe som heter "ung jobb ", der stiller man, skriver seg på en liste og kan få jobb på dagen. Åhh? Det har jeg aldri hørt om, men skal sjekke det opp med en gang! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå