Gå til innhold

Til gutter: er doggy slitsomt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg har sex med liker ikke doggy style, han får vondt i beina sier han og synes det er en slitsom stilling. Han har ingen problemer med bena og er i god form.

Er dette vanlig? Jeg har inntrykket av at doggy er yndlingsstillingen til de fleste menn, har aldri hørt at det er spesielt slitsomt i forhold til andre stillinger. Vet jo at det er individuelt men.

Er bare nyskjerrig, så gutter/menn, noen av dere som kjenner dere igjen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg har hørt klager om at det er slitsomt og kan gi "kramper" i beina, men det har kun vært fra utrente late menn.

Gjest Bjørn82
Skrevet

hahahaha.. Nei doggy er ikke slitsomt.. Over hodet ikke slitsomt faktisk...

Skrevet

Han jeg koser meg med innimellom :lur: , er bra trent , liker stillingen , men synes den er slitsom i lengden.. :sukk:

Skrevet

Kjæresten sier; Haha, nei.. Men det blir jo varmt etterhvert

Skrevet

Jeg kjørte doggy for nøyaktig førti minutter siden og har litt strekk i leggen enda. Man må konse og ha riktig balanse, - altså at tyngdepunktet ligger akkurat der hvor penis går inn i vagina.

Åh jeg elsker å klapse litt på rumpa og holde litt tak i bakenden, - altså at jeg fører hele bakdelen hennes inn i meg. Noen ganger lener jeg meg frem og visker henne i øret, - dette her har du fortjent...

Gjest Katten.
Skrevet

Kommer an på underlaget. Men foretrekker å ta henne bakfra stående - får mer slagkraft :lur:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tror det kan være slitsomt ja, slik som du beskriver Waco. Man må ha tyngdepunktet på riktig plass. Merker at han alltid skal dra meg hit og dit, opp og ned hele tiden fordi jeg tydeligvis ikke treffer perfekt i forhold til tyngdepunkte. Jeg blir irritert når han skal flytte på meg hele tiden, så det ender oftest med at jeg kaster han rundt og rir.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare lurer lille ts: Hvis konklusjonen er slik at det ikke er slitsomt. Krever du at han skal fortsette å ta deg doggy da? Det må jo være en grunn til at du spør her og ikke bare tar han på ordet...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Til gjest: nei selvfølgelig ikke. Som jeg skrev så er jeg bare nyskjerrig. Vil jo ikke at han skal ha det vondt når vi har sex! Og du trenger ikke kalle meg liten, jeg er 28 år. :)

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger lener jeg meg frem og visker henne i øret, - dette her har du fortjent...

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...