Gå til innhold

hvor kan jeg dra på helgtur med pappa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år og har en pappa som gjerne vil ha meg ofte på besøk, men det er ikke så mye å gjøre der.

Så vi bestemte oss for å ta en liten helgtur i sommer, men aner ikke hvor.

Han vil helst ikke kjøre så mye bil ( er ikke så veldig glad i det )

Så vet dere om en helg tur her i norge som vi kan dra på? bare for å ha det koselig? Noen som anbefaler noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år og har en pappa som gjerne vil ha meg ofte på besøk, men det er ikke så mye å gjøre der.

Så vi bestemte oss for å ta en liten helgtur i sommer, men aner ikke hvor.

Han vil helst ikke kjøre så mye bil ( er ikke så veldig glad i det )

Så vet dere om en helg tur her i norge som vi kan dra på? bare for å ha det koselig? Noen som anbefaler noe?

Hva skal til for at dere koser dere, da? Alle steder kan vel være koselige på en eller annen måte. Det er f eks veldig fint på Røros og dit går det både tog, buss og fly. Men når du ikke sier hvor i landet dere bor, alder eller interesser, blir det veldig vanskelig å anbefale noe.

AnonymBruker
Skrevet

Det vesentlige her er hvor dere skal dra fra. Ingen vits i å foreslå ting på Østlandet dersom dere bor nord i landet.

Synes du har en fin far som vil komme deg i møte sånn at dere kan gjøre noe sammen og dele opplevelser. :)

AnonymBruker
Skrevet

ja, det var kanskje en god idè og skrive hvor vi bor og interesser. Vi bor i vestfold, og har vel forskjellige interesser. Men pappa og jeg kjenner noen venner, der faren er god venn med pappa og datteren god venn med meg. Men vi aner virkelig ikke hva vi kan gjøre.

Jeg kan kose meg like mye av å gå rundt i en by jeg ikke er så ofte, spise lunsj og evt bo på et hotell. Men pappa liker jo å se på landskap og sånn. Derfor jeg tenkte noe vi begge kunne gjøre sammen, bare om det var noe forslag, for jeg vet virkelig ikke hva ! hehe

AnonymBruker
Skrevet

ja, det var kanskje en god idè og skrive hvor vi bor og interesser. Vi bor i vestfold, og har vel forskjellige interesser. Men pappa og jeg kjenner noen venner, der faren er god venn med pappa og datteren god venn med meg. Men vi aner virkelig ikke hva vi kan gjøre.

Jeg kan kose meg like mye av å gå rundt i en by jeg ikke er så ofte, spise lunsj og evt bo på et hotell. Men pappa liker jo å se på landskap og sånn. Derfor jeg tenkte noe vi begge kunne gjøre sammen, bare om det var noe forslag, for jeg vet virkelig ikke hva ! hehe

Ta en Oslotur, da. Her er det både hoteller og landskap. Det er det også på Lillehammer og i de fleste andre byer.

Skrevet

Stikk en snartur til Oslo. Ta toget da slepper han å kjøre, samt han kan nyte en kald øl.

Spis den sinnsykt gode burger'n på youngstorget, oppe på Stratos, det kan du Google.

Ta en tur innom Teknisk Museeum, lær mer om iPod og andre tekniske duppeditter. Det er faktisk ganske underholdene.

Ta dere en kort båttur tur/retur Bygdøy og kjøp en is fra macker'n.

Ta en titt innom HardRock Cafe...

Dra på Coluseum Kino.

Ta Spøkelsesomvisning på Akershus Festning.

Sjekk etter en helg det er noe gratis opplegg i Oslo, på www.aktivioslo.no.

Dansens dag for eks.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...