Gå til innhold

Tissing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tilhører ikke de som tenner på sånt, men hadde en opplevelse som i ettertid ble litt pirrende. Kjæresten min var tissetrengt og spurte om jeg ville se på. Jeg sa ja. Vi var på noen svaberg og solte oss. Vi lo begge to over den lange strålen ned i sjøen.

Har du vist deg frem på denne måten? Ville du gjort det om den rette spurte?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vist deg frem på denne måten? Ville du gjort det om den rette spurte?

Nei, og nei.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert gjort det for moro skyld. Har holdt tissen til typen noen ganger i fylla når han har tisset. Tenner ikke på det.

Skrevet

Jeg har en ekkel "eks" som ville så absolutt se på mens jeg tissa! Hver gang jeg skulle inn på do spurte han om han kunne være med å se på. De første gangene tenkte jeg han tulla og sa nei, mens jeg lo det bort. Men siden han maste så jævlig, sa jeg ja til slutt. Da kom han med meg inn på doen, satte seg på huk foran toalettet og GLISTE mens han så og satt på mens jeg tissa. Husker ikke hva han sa, har egentlig prøvd å fortrenge det der. Jeg mista lysten på ham ganske kjapt. Han var jævlig ekkel på alle andre måter også når jeg tenker meg om.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er så veldig big deal om typen slenger ut snoppen og tisser hvis vi er ute et sted. Men det er ikke noe jeg tenner på eller har behov for å se på. Hadde ikke ønsket at han skulle sett på meg tisse. Det blir for privat.

AnonymBruker
Skrevet

Har sedd på når kjærestn tisse. Tenne ikkje på d å har ikkje et stort behov førr å se på, men d e litt arti å se kordan d motsatte kjønne fungere. Om d blir d rette å si :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tenner på wetsex, men ikke det du beskriver TS. Det gjør bare ikke noe for meg..

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg hadde en elsker som spurte om han kunne få se på når jeg skulle tisse.

Det hadde jeg aldri vært med på, så dette måtte jeg jo se!

Han satte seg foran toalettet og stakk hånda under strålen og klapset meg litt på musa. Det hele var egentlig en interessant opplevelse som var en smule mer pirrende enn jeg hadde trodd, men ikke så spennende at jeg har tenkt særlig på det i etterkant og jeg kommer ikke til å oppfordre andre til å bli med på det samme (men gjør det selvsagt hvis noen som tenner veldig på det spør).

Tror jeg er så blasert når det gjelder sex og kropp at tissing på hverandre blir like kjedelig som å helle lunkent vann på hverandre. Det er vel mest gøy for de som synes det er skittent/tabu tenker jeg.

Men det er jo noe litt fint og intimt over det da, veldig privat liksom. Lek mer med det, kanskje wetsex er noe for dere :)

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg har funnet det pirrende med tissing. Kan kanskje være fordi det er blitt vanlig for meg og typen å tisse mens den andre er på badet.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi bruker å tisse på hverandre vi da :gjeiper:

Typen har sett meg tisse flere ganger og jeg han :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...