AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 A - Applauce B - Bravo C - da Capo D - Don't tell E - Eliminating F - Fail Vel, jeg vet ikke, noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 A - Excellent-Strålende(Aller best) B - Very good-Veldig bra(bra!) C - Good-Godt(cirka) D - Adequate-Brukbart-(dårlig) E - Sufficient-Tilfresstillende-(elendig) F - Fail-Stryk
CoffeeCup Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Jeg fant ikke ut hva de står for jeg heller, men i følge HiO er dette hvertfall kravsspesifikasjonene: A Fremragende Fremragende prestasjon som klart utmerker seg. Viser stor grad av selvstendighet. B Meget god Meget god prestasjon som ligger over gjennomsnittet. Viser evne til selvstendighet. C God Gjennomsnittlig prestasjon som er tilfredsstillende på de fleste områder. D Nokså god Prestasjon under gjennomsnittet, med en del vesentlige mangler. E Tilstrekkelig Prestasjon som tilfredsstiller minimumskravene, men heller ikke mer. F Ikke bestått Prestasjon som ikke tilfredsstiller minimumskravene.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Tusen takk for gode svar, men de visste jeg fra før Noen andre som vet konkret hva bokstavene står for? Jeg har hørt noe om at A står for Appaling? Og at F står for Fail. Så var det B, C, D og E da ..
Gjest Bond Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Antar det er heller knyttet til alfabetet og har ikke noe direkte ordtilknytning.
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Trodde det samme som Bond. Det er jo vanlig å følge alfabetet for å forklare.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 ja, jo ... det vet jeg jo, men jeg vet at de har navn på det, og jeg vet at A var Appalling og F var Fail. B kunne vært Bravo, C Champion, D Dreadful, E Evneveik... Noen må vite det her ...? Det er vel noen som har studert i engelsktalende land??
Kirby Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Har du slått opp ordet "appalling"? Det er vel neppe det A står for. Jeg er enig med de andre her, det er bare en måte å rangere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå