Gå til innhold

Bør man si i fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes DU man bør si i fra hvis venninna di sin datter går med ubarberte armhuler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh...nei!

Dette bør hun vel få lov til å velge selv?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal man si fra om det?? :klo:

Skrevet

Nøyaktig hvem tenkte du si fra til? Venner og kjente? Antihårvekstpolitiet? Eller tenkte du at datteren til venninnen din kanskje ikke selv har lagt merke til at hun ikke barberer seg?

• Liker 2
Skrevet

Det er da helt frivillig å barbere seg. Eller har det kommet en ny lov som jeg ikke har fått med meg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig hvem tenkte du si fra til? Venner og kjente? Antihårvekstpolitiet? Eller tenkte du at datteren til venninnen din kanskje ikke selv har lagt merke til at hun ikke barberer seg?

Så det har vi og ikke noe dyrepoliti? :gjeiper:

Neida. Har ingen planer om å si i fra til noen, men jeg og ei venninne satt og diskuterte det i går og hun mente at hvis noe sånt skulle skje så var man pliktig til å si i fra så ungen ikke ble mobbet og slikt.

Har aldri tenkt over det egentlig så lurte litt hva andre ville gjort.

Gjest grønnfi
Skrevet

Synes DU man bør si i fra hvis venninna di sin datter går med ubarberte armhuler?

Ha ha ha, jeg trodde jenter fant ut av slik selv. :skratte:

Skrevet

Nei, like lite som man trenger å si fra om at noen har hodehår, negler, eller ost på brødskiva :klo:

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Eh, nei. Spør det samme som andre her, hvorfor skal man si ifra om slikt? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, like lite som man trenger å si fra om at noen har hodehår, negler, eller ost på brødskiva :klo:

Spiser de brødskive, synes jeg man bør si i fra. Brød inneholder jo karbohydrater og det er mye verre enn hår under armene.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Vet du ikke at det er in med kroppsbehåring igjen? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...