AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Synes DU man bør si i fra hvis venninna di sin datter går med ubarberte armhuler?
CoffeeCup Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Ehh...nei! Dette bør hun vel få lov til å velge selv? 2
Kosemose Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Nøyaktig hvem tenkte du si fra til? Venner og kjente? Antihårvekstpolitiet? Eller tenkte du at datteren til venninnen din kanskje ikke selv har lagt merke til at hun ikke barberer seg? 2
Gjest Safe Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Det er da helt frivillig å barbere seg. Eller har det kommet en ny lov som jeg ikke har fått med meg? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Nøyaktig hvem tenkte du si fra til? Venner og kjente? Antihårvekstpolitiet? Eller tenkte du at datteren til venninnen din kanskje ikke selv har lagt merke til at hun ikke barberer seg? Så det har vi og ikke noe dyrepoliti? :gjeiper: Neida. Har ingen planer om å si i fra til noen, men jeg og ei venninne satt og diskuterte det i går og hun mente at hvis noe sånt skulle skje så var man pliktig til å si i fra så ungen ikke ble mobbet og slikt. Har aldri tenkt over det egentlig så lurte litt hva andre ville gjort.
Gjest grønnfi Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Synes DU man bør si i fra hvis venninna di sin datter går med ubarberte armhuler? Ha ha ha, jeg trodde jenter fant ut av slik selv.
Antlers Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 Nei, like lite som man trenger å si fra om at noen har hodehår, negler, eller ost på brødskiva 2
Gjest Consensio Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 Eh, nei. Spør det samme som andre her, hvorfor skal man si ifra om slikt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Nei, like lite som man trenger å si fra om at noen har hodehår, negler, eller ost på brødskiva Spiser de brødskive, synes jeg man bør si i fra. Brød inneholder jo karbohydrater og det er mye verre enn hår under armene. 1
Stinkerbell Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 Selvfølgelig ikke. Vet du ikke at det er in med kroppsbehåring igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå