Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å trene på sats for noen måneder siden og liker godt step timen. Har du noen favoritter? Har lyst til å prøve noen nye, men er bekymra for om jeg er i for dårlig form.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best spinning, shape, shapepuls og core. Shape en en styrketime, shapepuls er 30 min kondis og 30 min styrke og core er mage/ryggtrening. Det er folk i alle aldre og fasonger på timene, noen er veltrent og noen er dårlig trent. Ingen ser på deg fordi du er nybegynner.

Skrevet

Jeg liker best spinning, shape, shapepuls og core. Shape en en styrketime, shapepuls er 30 min kondis og 30 min styrke og core er mage/ryggtrening. Det er folk i alle aldre og fasonger på timene, noen er veltrent og noen er dårlig trent. Ingen ser på deg fordi du er nybegynner.

He he, det høres perfekt ut. Alle er jo nybegynnere en gang, men det er litt vrient. Har du prøvd power step?

Gjest petre
Skrevet

Jeg liker best Spinning, CrossTraining og SatsCorePulse. SatsPower likte jeg godt, men ikke så glad i nye BodyPump, så da trener jeg heller styrke alene.

Skrevet

Jeg begynte å trene på sats for noen måneder siden og liker godt step timen. Har du noen favoritter? Har lyst til å prøve noen nye, men er bekymra for om jeg er i for dårlig form.

Du må ikke la bekymringer hindre deg i å prøve nye timer! Alle har vært nybegynnere. Så bare kast deg uti det og prøv deg frem. Tren i ditt tempo og ta pauser hvis det blir tungt. Snakk med instruktøren på forhånd, så får du ekstra hjelp eller tips underveis. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Zumba :danse: :danse: :danse:

Fantastisk morsom trening. Jeg var også ny for 3 uker siden, og min klare favoritt er Zumba! Det er latininspirert dans til fantastisk musikk. Du trenger ikke kunne danse i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...