Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #41 Del Skrevet 18. november 2003 Tror ikke hun blir så veeeelidig sur for det, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 18. november 2003 #42 Del Skrevet 18. november 2003 jammen hadde jeg vært sinna hadde jeg vær sånn men sånn var jeg jo ikke..., men nå bare surrer jeg så jeg skal surre meg til soffan å lese se & hør... ' HVOR DEN JÆVLA CELINE HAR VÆRT SAMMEN MED ROBBIE HELVETE................. ( ps glammy det er sinna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #43 Del Skrevet 18. november 2003 :o Har Robbie Williams vært på Celina Middel???? Fakerten Jeg var litt øhm, opptatt i helga hvis ikke skulle jeg ha kapra'n sjøl med STORM! Flate!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 18. november 2003 #44 Del Skrevet 18. november 2003 :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. november 2003 #45 Del Skrevet 18. november 2003 Hva hører jeg om min kjære?? Har han vært bortpå Celina. (digger at hun måtte byttet navn "over there" til Middelfar og ikke Middelfart!!) Tror jeg må tipse Robbie om navnet hennes!! *ringe, ringe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #46 Del Skrevet 18. november 2003 wow, har du tlf.nr hans!? :o 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. november 2003 #47 Del Skrevet 18. november 2003 wow' date= har du tlf.nr hans!? :o 8) Nope!! Men jeg liker å innbille meg at jeg har det!! Slenger mye dritt til han om damene han dater.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #48 Del Skrevet 18. november 2003 Go TITTI!!!!! Legg inn et godt ord for meg når du får ham på tråden, kan jo hende at han liker Glamourpiker bedre en sauer... Ikke et stygt ord om sauer ass, men, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #49 Del Skrevet 18. november 2003 Liten sjangs for det tror jeg, glammy. Skulle en være så heldig å få en berømt, sexy og rik fyr på tråden, vil en helst vil holde'n for seg selv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. november 2003 #50 Del Skrevet 18. november 2003 Liten sjangs for det tror jeg, glammy. Skulle en være så heldig å få en berømt, sexy og rik fyr på tråden, vil en helst vil holde'n for seg selv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #51 Del Skrevet 18. november 2003 På kroken heter det vel egentlig, ikke tråden. Rettelse til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #52 Del Skrevet 18. november 2003 :o Jammen....ØH, mente bare hvis han heller ville ha dame enn sau! Eller hvis han ville ha begge deler.... *bilder i hodet :o * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 #53 Del Skrevet 18. november 2003 heller ville ha dame enn sau Ja så lenge han ikke er skotsk, så ville man jo tro det ... (Jfr gammel vits om hvorfor skotter går i kilt, fordi sauene blir skremt av glidelås ... ) Anyway... Robbie, Glam? Her har du en vaskeekte Løwe på kroken, og så drømmer du om en ex-Take That fløtepus? Hrmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #54 Del Skrevet 18. november 2003 Anyway... Robbie, Glam? Her har du en vaskeekte Løwe på kroken, og så drømmer du om en ex-Take That fløtepus? Hrmph. :oops: Øh, hei Løwen... Du her??? Trodde du prata med Suz jeg. Krmt Hm... :o På kroken? Sa du På Kroken???? Yes, jeg vil bli LØWEMAT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #55 Del Skrevet 18. november 2003 :oops: Øh, hei Løwen... Du her??? Trodde du prata med Suz jeg. Krmt Hm... :o På kroken? Sa du På Kroken???? Yes, jeg vil bli LØWEMAT Nå må du ikke løwe... øh.. love for mye da... Er ikke du litt tigerlekekamerat også :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 18. november 2003 #56 Del Skrevet 18. november 2003 hva tror dere Donnie gutten sier til dette????????????????????? SKAMME dere ødelegge tråden til lille man :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #57 Del Skrevet 18. november 2003 Nå må du ikke løwe... øh.. love for mye da... Er ikke du litt tigerlekekamerat også :o ÅHHHH Misforstått!!!! Du er jo DAMA mi du SUZ, DAMA MI!!! Også er Løwen, Løwen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #58 Del Skrevet 18. november 2003 ÅHHHH Misforstått!!!! Du er jo DAMA mi du SUZ, DAMA MI!!! Også er Løwen, Løwen :oops: Ok... :oops: Donnie er snill og sier ikke så mye til dette vel??? Hei Donnie *vifter litt med øyevippene* Liker du pusepels...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #59 Del Skrevet 18. november 2003 hva tror dere Donnie gutten sier til dette????????????????????? SKAMME dere ødelegge tråden til lille man :x :oops: *Glammy skammer seg, VELDIG* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. november 2003 #60 Del Skrevet 18. november 2003 http://www.lysfontenen.no/index.php?id=art...on=view&aid=146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå