Gå til innhold

Tør du vise RUMPA di:)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gutt92

Utopia kjører på! Hehe. Er da ikke ille den? Med trening blir alle rumper bedre såklart (som vi diskuterte i tråden min), men synes da den var bra allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk, din er ikke så verst den heller, men jeg ville helst sett den bar, da er vurderingsgrunnlaget best :lol:

Jeg har allerede trent tungt i over et år, jeg vil ikke tenke på hvordan den var før det, haha!

Er ganske fornøyd, men det hadde vært sykt morsomt med en skikkelig sprettrumpe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hahah, vet ikke om jeg trer på meg noe string jeg altså :skratte: Hvertfall ikke helt bar, haha.

Er den ikke allerede litt spretten da? :P Ser da sånn ut!

Veldig annerledes fra Niki Minaj liksom, men du skjønner hva jeg mener haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bestemt at du burde ta på deg en string OG ta bilde.

Hvis du knipser på den så spretter'n, så ja, den er vel ganske spretten. Noen sier at den disser, men vi kan godt si at den spretter/ er spretten. :jepp:

Det tar jeg som et kompliment, Nicki Minaj har en heftig rumpe, men den er liksom litt for heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Jeg synes bestemt at du burde ta på deg en string OG ta bilde.

Hvis du knipser på den så spretter'n, så ja, den er vel ganske spretten. Noen sier at den disser, men vi kan godt si at den spretter/ er spretten. :jepp:

Det tar jeg som et kompliment, Nicki Minaj har en heftig rumpe, men den er liksom litt for heftig.

Da må du få meg sørpefull først haha. Til og med DA hadde det vært vanskelig ;)

Men da er den bra da! :)

Så Nicki sin live... DEN er heftig den ja :P den er 3 ganger så stor som min... Men den er spretten fordet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du få meg sørpefull først haha. Til og med DA hadde det vært vanskelig ;)

Men da er den bra da! :)

Så Nicki sin live... DEN er heftig den ja :P den er 3 ganger så stor som min... Men den er spretten fordet!!

Ja, det er ikke så lett å sjenke deg her. Men jeg satser på at du faller for fristelsen, og dermed velger å prøve/bruke string og deretter knipse et par bilder som du legger ut her.

Du kan få tolke det dithen!

Men er Nicki sin rumpe EKTE da? Det er det store spørsmålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hehe nja får se på den du ;)

Ja det vet jeg ikke, haha. Men skal sies at det er mange ghetto-chicks med store rumper (og fine), så den KAN være naturlig, men den er nesten litt for bra til å være sann!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Jeg fjerner bildet om litt vil ikke ha den liggende her.

Siden du har hatt den liggende i over en måned, kan du vel la den ligge litt til?

Trivelig rumpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mitt bidrag. Flere?

Ja, du kan godt legge ut flere ;)

Den der så ut som den er god å klaske på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...