Gjest Girly Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Hei, tenkte jeg skulle spørre her om noen gode råd jeg siden jeg ikke er så veldig erfaren med sånt Jeg har noe på gang med verdens herligste gutt, vi har mye god sex så jeg skal derfor sove over hos han i helgen etter en date.. Dessverre ligger det ann til at jeg får mensen iløpet av helgen siden jeg tok den siste pillen på onsdag, så derfor lurer jeg på om dere har noen gode råd for hvordan helga kan bli til tross for at jeg kanskje har perioden?: ) Vet selvsagt om blowjobs, men kanskje dere har noen tips for hva annet vi kan gjøre som par, evt hva jeg kan gjøre for å glede han uten at det blir så altfor nedtur på sex-delen? Takker for alle svar på forhånd!
Obelix Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Hvis du "bare" kan gi BJ's så hvorfor ikke gjøre det på uventede steder.. Hvis det er noe tak i typen så skjønner han jo hvorfor du ikke kan ha sex og aksepterer dette uten problemer Jeg hadde digga en BJ eller sju hvertfall
Lovesound Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Støtter forslaget med BJ's på uventede steder og tidspunkt Og hvorfor ikke gi hverandre massasje? Kjøp inn en god masasjeolje, noen lys og litt vin kanskje, og gjør det til en helaften! Kle deg i sexy undertøy og overrask han med en god masasje med en pirrende avslutning (altså BJ!) (Har for øvrig gjort dette for typen, ga han et gavekort på 8 masasjer med pirrende avslutning som en del av en bursdagsgave, og han digget det )
spinnwild Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Det går jo som oftest fint å ha sex selv om hun har mensen. Vil man ikke det, så er det oralsex og håndsex som er tingen. Bruker du tampong skal det ikke være noe mer grisete for han å slikke deg enn vanlig, heller mindre gris vi nå jeg si. Så det er ingenting i veien for at du også skal få litt kos
Gjest Girly Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Takk for mange smarte tips og ideer:-D Hehe, håper da at jeg får litt kos tilbake på et eller annet hvis om jeg skulle være så uheldig å få mensen på et dårlig tidspunkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå