Gå til innhold

Hvordan bli en penere utgave av seg selv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt tips til hvordan jeg kan se freshere ut. Ting jeg allerede jobber med

-Farget håret til min naturlige farge.

-Sol/ selvbruning

-Lange negle

- jojoba for ansiktet sliter med kviser

-jogger 3 ganger i uka+ øvelser hjemme

-maske til aniskt 1 gang i uka

-maske til hår en gang i uka

flere råd til meg? Hva gjør du for å bli penere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg renser huden og skrubber den en gang i blandt. Bruker også en god ansiktskrem. Jeg mener da at jeg ikke trenger pudder og slike ting til å få en friskere look. Jeg bruker også litt tid på å pusse tennene ordentlig. Et brunt smil er ikke pent. Har prøvd å farge øyenvippene, så jeg skulle slippe å bruke maskara så ofte, men det hjalp ikke noe særlig. De forandret ikke noe farge (de er litt mørke fra før)og jeg følte det var bortkasstet.

• Liker 1
Skrevet

Dette har så utrolig mye med selvtillitt og utståling å gjøre. Jeg emrker stor forskjell på hvordan verden tar meg i mot de dagene jeg har god selvfølelse, føler meg bra og smiler. Da får jeg komplimang av kunder, jeg selger bedre, jeg føler meg bedre og jeg tørr å ta mer kontakt. Føler jeg meg som en dass og helst vil legge meg i sengen igjen er det også slik verden oppfatter meg. Med andre ord, SMIL, både med munnen og med øynene. Slapp av og ta ting som det kommer :)

Ellers har sminke også en del å si. Kjøp sminkebøker, spør om råd når du handler sminke, les på nett, så youtubefilmer og finn de fargene og teknikkene som passer deg og din stil. Igjen, føler du deg bra vil verden oppfatte deg bedre.

Øyenbryn kan transformere en person. Er du usikker på øyenbrynene dine, få dem gjort profesjonelt en gang. Da får du formet dem så de passer ansiktet ditt. Vedlikehold dem selv med en god pinsett eller lær deg threding.

Undertøy kan få oss til å føle oss litt ekstra sexy og smile litt mer penhjertet, så invester gjerne i noen flotte truser, strømper og bher.

Det kan ikke sies for ofte, husk å smil og vær avslappet, så føler man seg automatisk litt bedre! Og har du en elendig dag, smil enda bedre og LE, så skal du se det løsner seg :)

Skrevet

Finn klær som passer din fasong, hudfarge og hårfarge. Føler fargen er spesielt viktig for min selvfølelse. Pastellfarger gjør meg penere enn andre farger! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...