waco Skrevet 13. mai 2002 #1 Del Skrevet 13. mai 2002 At jeg aldri forstår meg på jenter, er vel det eneste jeg kan forstå..... Damer har et helt annen moralgrunn, og en helt anderledes årsaksforklaring og velvilje enn gutter...... Jenter ser det værste i alle situasjoner, de krisemaksimerer, misforstår og blir lett sure. Dette kan da ikke være lett? En kvinne jeg hadde for en tid tilbake....engang var hu kjempeflink i senga..jeg syntes rett og slett hun fortjente en påskjønnelse....så jeg la en tohundrelapp ved senga før hun sto opp. Dritsur ble hun. Jeg tror ærlig og personlig at jenter ofte ikke vet sitt eget beste, de bortforklarer sin egen selvmotigelse.... hvor mange jenter har ikke erget seg over gutter som ringer og ”plager” dem...uten så mye å ense en tanke...om at depresjonen hadde vært dobbelt...dersom ingen hadde ringt.... disse luksusproblemene til damene, skyldes idiotgutter...ingen tvil om det... Å være noe kostbar er det beste gutter kan gjøre.... har dere sett de vrakene av kvinnfolk som står opp og ned tollbudgata i Oslo? Slitne, rynkete og fæle spøkelser av 40 år gamle damer.... direkte motbydelig er det..... Det som er værre.....er disse guttene....som faktisk lærer damer at de kan tjene penger på sex....gi damer den fordelen! Har dere hørt på makan...... Nåda...jeg er ingen forbudskjemper...jeg vil bare at gutter skal tenke seg litt om...før dere...spanderer drinker i hytt og pine, kjøper smykker, gull og sex..... Derfor er det viktig at gutter lærer damer å kjenne... prøve å se gjennom fasaden.... se gjennom...hva er det hun egentlig vil? Hva slags lureri er det hun pønsker på? Dette er helt beretiget spørsmål... å være litt føre var...det kan ikke skade..... det er viktig at så mange gutter som mulig blir klar over svindleriet som mange damer bedriver... å tale i to tunger.... en som hun kan fortelle venninne sine, og en annen hun forteller gutten.... lover guttene gull og grønne skoger.... men ”glemmer” å nevne betalingen..... At norske gutter teite er like sant som norske jenter er dummere..... vel...de burde forstått mer...derfor er de enda teitere enn gutter..... jeg hørte f eks da jeg var på majorstua istad...noen jenter som dreiv å småpreikte....så opplyste som jenter er....de snakket litt om muslimske kvinner....så undertrykte de er...stakkars...må gå i slør og greier..... Men da spør jeg dere jenter, hva er forskjellen mellom å skjule seg bak slør eller å gjemme seg bak sminke? Waco har godkjent innlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. mai 2002 #2 Del Skrevet 13. mai 2002 Waco, hei på du! Det ER hardt å bli forvirret med fakta når man allerede har gjort seg opp sin mening... Nyt solen og damene, mann! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 13. mai 2002 #3 Del Skrevet 13. mai 2002 Waco baby: Slør får menn til å senke blikket. Sminke får dem til å sperre øynene opp. Stå på cowboy, KG er definitivt blitt mer lesverdig det siste døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 13. mai 2002 #4 Del Skrevet 13. mai 2002 FAEN jeg har funnet feil mann. Jeg VIL ha penger hver gang vi har hatt sex. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sissan den 2002-05-13 13:10 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #5 Del Skrevet 13. mai 2002 Sissan, du får gjøre som meg: Sett en sparebøsse på nattbordet, så tar han kanskje et hint! Jeg får nok litt mer enn 200,- pr. gang, da! Synes faktisk Wako var litt gjerrig med den "påskjønnelsen"! Jeg hadde også blitt sur for så lite. Enten er min mann er stinn av penger, eller så må jeg være et råskinn i senga! Håper tipset er til nytte, Sissan! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mai 2002 Sandrix.... skal se om jeg forstår... altså dere sminker dere for å bli begjært? Fristerinner kaller man det.... Dere ønsker oppmerksomhet samtidig som dere misliker at gutter glaner??? Det er jammen ikke lett å være tankeleser, gitt.... Men hva kan vi lære av muslimene? Er det noen som respekterer kvinner mer enn muslimer? Noen som verdisetter den seksualmakten kvinner har? Tror dere har en ganske sterk slagkraft iom muslimer setter slør på dere.... ....men det er vel først nå jeg egentlig forstår hvorfor..... Waco... *Og sola skinner og usikkelig pikebarn sender lure blikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2002 #7 Del Skrevet 13. mai 2002 Morer du deg lille Waco? (hint, dersom du faktisk skulle få lyst på konstruktiv diskusjon: les også de "fornuftige" svarene i trådene du starter...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. mai 2002 Aline, føler meg ofte som en enslig hane som har forvirra meg borte i et spetakkelhønsegård... men det er morsomt da... Forresten står det på forsiden deres, ening/uenig... besøk forumet og si din mening!!!! Det er akkurat det jeg gjør!! ps, dere burde advart om at de fleste jenter er ganske nærtagende... jeg som trodde vi hadde stor takhøye i debatten....(?) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 13. mai 2002 #9 Del Skrevet 13. mai 2002 Det var en KJEMPEIDE, Væren!! Det skal jeg gjøre i kveld!! (PS Waco - du er den første hanen alene i en hønsegård som har KLAGET ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 13. mai 2002 #10 Del Skrevet 13. mai 2002 Waco: Sandrix.... skal se om jeg forstår... altså dere sminker dere for å bli begjært? Fristerinner kaller man det.... Dere ønsker oppmerksomhet samtidig som dere misliker at gutter glaner??? Det er jammen ikke lett å være tankeleser, gitt.... Du har forstått riktig. Det at vi misliker at gutta glaner er selvsagt bare noe vi sier. Å være tankeleser kan du like gjerne gi opp. Det klarer selv ikke jeg i forhold til mine medsøstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #11 Del Skrevet 13. mai 2002 Wako: Er jeg usynlig, eller har du bare ingenting å si? Antagelig traff jeg hodet på spikeren så det smalt!!! Dessuten går det for meg også hver gang - og gjerne mange ganger! Det er ikke bare fordi jeg er så trygg på meg selv, men også fordi jeg har en voksen og intelligent mann som i tillegg er en god elsker og kan kunsten å tilfredsstille en kvinne - og ikke bare er ute etter å få dekket sine egne behov... Men alt dette vil du finne mer ut av etterhvert som du får noen flere år på baken og blir litt mer moden og erfaren. Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 13. mai 2002 Væren Jeg ble bare målløs.... flere kvinner burde vært som deg, tatt litt ansvar for sin egen seksualitet. Hva er det jeg driver å leser, orgasmekurs, dildoetreff og stillinger.... Og jeg som trodde det var et minimum at man kjente sin egen kropp, jammen tok jeg feil. Det gutter ser på som den største selvfølge er vanskelig hindre for jenter. Derfor må jenter kvoteres inn, de må bli fortalt, forklart, tegnet opp og lagd grafer.... : såså lille lillian, det går nok ikke for deg for du tenker for mye på mammaen din..... leste jeg i "uten en tråd"... Bjørneboe var det ja.... Og vesle Wacogutt kjenner sin litteratur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 13. mai 2002 #13 Del Skrevet 13. mai 2002 Du bare er og blir bedre for hver dag som går Væren! (har vondt i magen etter alle innleggene jeg har lest nå, men guuud så morsomt å lese!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #14 Del Skrevet 13. mai 2002 Takk, Kjære Melian! Jeg synes faktisk jeg er litt mrsm selv også! *klemmer Melian*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. mai 2002 #15 Del Skrevet 13. mai 2002 *Tusenfryd klemmer englemamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #16 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei, Tusenfryd! *Klemmer tilbake* Her har vi det moro, gitt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 13. mai 2002 #17 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei Væren! Du er både tøff og morsom, og du traff nok blink! Hilsen og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mai 2002 #18 Del Skrevet 13. mai 2002 Takk, vennen min! Du er den flotteste bestevennen i verden! Jeg er glad i deg! *smask* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. mai 2002 #19 Del Skrevet 13. mai 2002 Slike meldinger passer best i andre grupper....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg