Gjest Anonym Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Har egentlig aldri vært så opptatt av dette med sprut. Det endret seg i går da jeg koste litt med en fyr jeg har datet en stund. Endte opp med at han satt i sofaen hos meg mens jeg koste med kuken hans. Etter en ganske lang kosestund så måtte han jo sprute. Så mens jeg ronket han kom en helt vanvittig sprut. Kjente nesten en sånn eksplosiv pumping i pikken hans. Først sprut gikk over hodet hans og traff veggen bak sofaen. De to neste oppover brystet hans og traff han på haken og i ansiktet. Så da vendte jeg pikken fremover så han skulle slippe å få det i ansiktet. Så kom det i alle fall 3-4 lange sprut til ut over stuebordet før den pumpet og rant ut en liten dam på gulvet. Litt sjokka, men utrolig nok veeeldig tent ble jeg. Vi har ikke kommet til sexbiten ennå ordentlig, men onanerer stadig vekk go tenker på hvordan det vil være å få en sånn sprut i fitta. Andre som har opplevd lignende(for det har aldri jeg)? 2
Glukk Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Ja, det har skjedd meg at han har sprutet langt oppi hans eget ansikt, hår osv. Ikke akkurat til andre siden av rommet, da men!
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Om du f.eks. bygger opp orgasmen hans (tar ham nesten opp til orgasme, men nekte han å komme. Rinse and repeat), så vil du oppleve en økt mengde sæd. Er han flink til å trene PC-muskelen, vil han kunne sprute lengre
Gjest Bond Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn. Vis hensyn! Bond, mod
danbanan Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Er ikke så uvanlig det, jeg treffer meg selv ofte i fjeste når jeg onanerer:)
Gjest tone Skrevet 25. juni 2011 #6 Skrevet 25. juni 2011 :gjeiper: Digg med masse sprut Vi pleier av og til å bruke masse tid på å bygge opp orgasmen, da kommer han noe sinnsykt. Er ikke så glad i slik kjempesprut i musa, da er det mere stas når han kommer utover kroppen og ansiktet mitt. Jeg koser meg med hver en dråpe og får alltid noen intense orgasmer etter å ha kost meg med masse sprut først. Anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå