Gå til innhold

Bursdagsgave til mamma!

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina
Skrevet

Heihei !

Verdens beste mamma fyller 43 år, og jeg føler for å gi henne en uforgelemmelig dag. Jeg tenkte på spa osv. men jeg er for liten til å organisere det selv, men jeg vil heller ikke gi henne parfyme/smykker osv. for det har hun i grunn nok av.. Også litt kjedelig med penger, tips til hva jeg kan gi/gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du da? Man trenger ikke være så gammel for å bestille en time til henne hos en massør eller noe slikt.

Kanskje du kan få med deg en annen på gave? Faren din, søsken eller kanskje en venninne av moren din?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, og hvor mye penger har du til rådighet? Du kan jo gi et gavekort på en skjønnhetssalong som driver med massasje :)

Gjest grønnfi
Skrevet

Gavekort på hudpleie?

Fotpleie? Massasje? Manikyr?

Gjerne slike ting hun ikke tar seg tid/råd til å gjøre.

Litt luksus i hverdagen liker alle mødre :jepp:

Gjest Kristina
Skrevet

Jeg er 13, snart 14. Ja, men pappa sier bare at han ikke vil jeg skal bruke pengene mine på sånn, for jeg trener de til sommerferien.. Og lillesøstra mi er blakk..

Skrevet

Jeg er 13, snart 14. Ja, men pappa sier bare at han ikke vil jeg skal bruke pengene mine på sånn, for jeg trener de til sommerferien.. Og lillesøstra mi er blakk..

Sånn har mine foreldre alltid vært også. Alltid ønsket seg "snille barn" så ikke vi skulle bruke noe penger på de.

Hvor mye penger har du lyst til å bruke da? Ta kontakt med en skjønnhetssalong å hør hvor mye de skal ha.

Hvis det blir for kostbart til deg kan du jo kanskje bake en kake du vet hun liker/vaske/rydde eller gjøre noen andre ting så hun slipper.

AnonymBruker
Skrevet

Heihei !

Verdens beste mamma fyller 43 år, og jeg føler for å gi henne en uforgelemmelig dag. Jeg tenkte på spa osv. men jeg er for liten til å organisere det selv, men jeg vil heller ikke gi henne parfyme/smykker osv. for det har hun i grunn nok av.. Også litt kjedelig med penger, tips til hva jeg kan gi/gjøre ?

Jeg er akkurat like gammel din mor og har unger på din alder. Du trenger ikke kjøpe dyre gaver til mammaen din. Det er tanken bak som teller. Istedet for å kjøpe en dyr spa-time på salong hadde i alle fall jeg blitt enda gladere om ungen min ga meg et hjemme-spa.

- kjøpe inn en massasjeolje med god lukt (trenger ikke være dyr for å være bra)

- finn et rom som er varmt og rolig. Legg et pledd/madrass med et laken på gulvet.

- pynt med fine markblomster i vaser,

- sett på rolig musikk

- gi mammaen din deilig massasje

Du kan lage et fint kort med forslag om tid og sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...