Gå til innhold

Lengste forhold uten sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det lengste du noen gang har vært sammen med noen før dere hadde sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 måned.. men ikke ta det som en mal for noe som helst!

Skrevet

Siden vi ble offisielt sammen: 2 måneder.

Siden vi starta å holde på: 7 måneder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært i ett forhold, og vi hadde sex før vi ble sammen :D det er ikke noe å vente med.

AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 1/2 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en superkristen en. Han skulle ikke ha sex før ekteskapet, så men han gikk det 5 månder før han ikke greide å vente xD

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Par uker kanskje? Har om oftest hatt sex med personen før vi i det hele tatt har hatt planer om forhold :-P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke skjedd så langt.

Alltid sex før forhold - da det jo er en av grunnstenene man bygger videre på.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har aldri innledet et forhold til noen uten å ha sex med de først.

Jeg er ute etter bra sex, og da kan jeg ikke unnlate å teste ut varene i forkant.

De som venter med sex til etter de er gift må det være noe seriøst galt med :gjeiper:

• Liker 6
Skrevet

Tror faktisk alle mine forhold noensinne har starta med sex :)

-venting gjennom graviditeter har vært værre... 2 x 14 mnd uten sex.. av noe slag... (selvhjelp unntatt)..

Gjest charella
Skrevet

Jeg var fast bestemt på å spare meg til ekteskapet. Helt til jeg ble 16 og møtte min nåværende forlåvede. Da gikk det 2 mnd :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å vente ja når man møter den personen som får pulsen til å banke helt ut i lilletåa.. :)

Skrevet

En måneds tid er vel det lengste. Men jeg og min samboer hadde et seksuelt forhold i nesten et halvår før vi ble kjærester...

Gjest Katten.
Skrevet

Tror jeg aldri har skjedd. Liker å få det fysiske på plass før man begynner med det psykiske.

Skrevet

var sammen med en i 1mnd uten sex, hadde heller aldri sex.

Ellers har jeg møtt en på internett. Da prata vi og ble kjent i nesten et halvt år før vi møtte hverandre og hadde sex. Men jeg teller ikke med den tiden vi flørtet og "var sammen" inn i forholdet, så var nok bare noen timer der gitt :P

Eksen min snakket jeg med noen dager før vi hadde sex.

Nåværende kjæreste hadde jeg sex med første kvelden, noe jeg synes er greit for sex er veldig viktig i et forhold (for meg i allefall).

Skrevet

3 måneder. Det var mitt første forhold og jeg var veldig ung. I ettertid har jeg alltid hatt sex før vi har definert oss som kjærester.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvekjører bilen før jeg kjøper den. Sex kommer alltid før forhold, for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg aldri har skjedd. Liker å få det fysiske på plass før man begynner med det psykiske.

Liker det best motsatt, jeg. Orker ikke tanken på å ha sex med noen som viser seg å være sprøyte gal eller fullstendig usympatisk.

Gjest Katten.
Skrevet

Liker det best motsatt, jeg. Orker ikke tanken på å ha sex med noen som viser seg å være sprøyte gal eller fullstendig usympatisk.

Du vet, man kan prate i lag før man har sex ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 måneder, men da var jeg ung og jomfru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...