Gå til innhold

Mannens brystvorter

Fremhevede innlegg

Gjest Fredrik
Skrevet

Jeg synes det er himmelsk å bli runket eller ridd samtidig som at hun slikker/suger på brystvortene mine, men jeg føler at dette er lite mandig. Er litt flau for å be henne om å gjøre det. Er dette unormalt eller er det flere som gjør dette mens dere har sex?

Fredrik

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brystvorter er jo ganske sensitive, så skjønner godt at dette faller i smak. Har kjæreste selv, og før jeg går ned for å suge han så kysser jeg han nedover, og slikker og suger litt på brystvortene, som jeg vet han liker.

Regner med at du har dame. Dere kan jo ta en prat om hva hver av dere liker, det har jeg gjort. Ta også å spørr henne om det er noen ting hun vil prøve selv. Kan jo være hun også liker noe veldig godt som du ikke gjør? Man vet aldri !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er himmelsk å bli runket eller ridd samtidig som at hun slikker/suger på brystvortene mine

Litt off topic, men er ikke det litt vanskelig å få til hvis man ikke er slangemenneske?? Når jeg rir er det jo et stykke ned til brystvortene for tunga, liksom...

• Liker 1
Skrevet

Digger å få brystvortebehandling, gjerne sammen med oppmerksomhet på kuken, men også bare brystvorter alene som en del av forspillet.

Tror mange menn har en greie om at alt annet enn pikk og baller ikke er "mandig" nok til å bli regnet som erogene soner. Har heller ingenting imot oppmerksomhet rettet mot anus...

Skrevet

Litt off topic, men er ikke det litt vanskelig å få til hvis man ikke er slangemenneske?? Når jeg rir er det jo et stykke ned til brystvortene for tunga, liksom...

Dersom det er en mann du rir, skal det ikke mer til enn å lene seg/ bøye seg ned. Man ikke sitte oppreist.

Gjest HunterLady
Skrevet

Brystvorter er jo ganske sensitive, så skjønner godt at dette faller i smak. Har kjæreste selv, og før jeg går ned for å suge han så kysser jeg han nedover, og slikker og suger litt på brystvortene, som jeg vet han liker.

Regner med at du har dame. Dere kan jo ta en prat om hva hver av dere liker, det har jeg gjort. Ta også å spørr henne om det er noen ting hun vil prøve selv. Kan jo være hun også liker noe veldig godt som du ikke gjør? Man vet aldri !

Du trenger ikke være slangemenneske for å gjøre det. Holder med en normalt utviklet rygg og nakke. :)

Jeg har slikket brystvortene hans noen få ganger, og han liker det tydelig. Men han spør meg aldri og tar aldri initiativ til det selv, kanskje fordi han synes det er litt flaut. Jeg får ta initiativet heretter! :)

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg hadde synes det var kjekt om typen hadde likt det. Jeg elsker å leke med brystvortene men han får ikke noe utav det,så det blir gjort veldig sjelden.

Fortell det til kjæresten din du, det blir sikkert positivt mottatt :)

Skrevet

Typen liker også at jeg leker med brystvortene hans :sjenert:

Skrevet

En eks jeg har likte dette VELDIG godt og jeg gjorde jo ikke annet enn å slikke brystvorter! Nestemann mislikte det sterkt og forsto ikke hvorfor jeg var så opphengt i dem.

:sukk: Bestem dere da!

PS. Jeg hadde egentlig glemt at noen menn liker det... Skal prøve det ut neste gang.

Gjest Katten.
Skrevet

For min del er det en blanding av digg og ubehagelig. Tror jeg har for sensitive brystvorter Oo

Skrevet

Jeg digger å leke med brysvorter, men typen min er alt for følsom og kilen til at jeg får lov til det :( Heldigvis så stanser det ikke han fra å ta seg av mine :)

Personlig synes jeg ikke at det er mindre mandig å like å bli slikket/suttet/bitt i niplene. Det er mandig å vite hva man liker og ikke.

Skrevet

Min kjære blir kjempetent av litt forsiktig massasje med både fingre og tunge. Når jeg vil ha det til å gå for han så bruker jeg bare fingrene på brystvortene hans, og da kommer han veldig fort. Er vi i et tungekyss samtidig så har jeg full kontroll! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...