AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Jeg og en venninne har nå bestilt oss en tur til Tallinn i August. Planen var egentlig Praha, men det var så mange som skrev at Tallinn var bedre. Nå angrer vi litt, men det er ikke mulig å avbestille eller endre billetter. Er det noen her som har vært i Tallinn? Er det noe for 18 år gamle jenter?
bubblefun Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Var i Tallinn i februar. Var der fordi jeg hadde fått et spaopphold i gave av moren min, men jeg tenkte jo også dette var en fin sjangse til å shoppe litt også. Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg egentlig ikke at Tallinn imponerte meg i det hele tatt. Hvis dere er ute etter å shoppe, er det jo noen steder som er fine, men det er mange "jalla-butikker" der. Hadde det ikke vært for alle spabehandlingene jeg hadde der, hadde ikke oppholdet mitt vært like bra for å si det sånn.
-stina Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Har nettopp vært i Tallinn og syntes at det var en kjempefin by.Gamlebyen er veldig koselig med bl.a. flere vakre kirker og hyggelige restauranter, hvor man kan spise godt for en billig penge. Utenfor gamlebyen ligger det flere store kjøpesentre, f.eks. Viru senter, som har vel så bra utvalg som et norsk kjøpesenter, men prisene er omtrent som hjemme.Inni gamlebyen er det stort sett suvenirbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå