Gå til innhold

Hva synes du om kilehæler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv fatter jeg ikke at så mange folk går med fottøy med kilehæl. Det er så STYGT! Sikkert mer behagelig enn vanlig høy hæl, men da bør man heller velge flate sko.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før likte jeg det ikke, men har sett noen få modeller (2-3) som jeg synes er fine. Men de aller aller fleste er stygge og klumpete...

Skrevet

Det var din mening :)

Personlig synes jeg at noen er fin og andre er mindre fine, som med alle typer sko :P

Prøver du å påkreve at ingen kan gå med noe du ikke liker!?

• Liker 1
Skrevet

Selv fatter jeg ikke at så mange folk går med fottøy med kilehæl. Det er så STYGT! Sikkert mer behagelig enn vanlig høy hæl, men da bør man heller velge flate sko.

Å halleluja!!

Endelig noen som mener det samme som meg!

Jeg er så lei av å se en sko i butikken som ser kjempesøt ut - snu den rundt og oppdage at det er enda en av de jævla klumpeskoene :kjefte:

Kilehæl er en styggedom!

• Liker 3
Gjest *smak*
Skrevet

Jeg har et par hvite og et par sorte kilehælsandaler og de er kjempenette og fine!! Likte ikke kilehæl før jeg heller, men de har virkelig "tatt av" hos meg.. Og så fantastiske de er å gå i.. HURRA!!

Gjest petre
Skrevet

Synes det er fint på sandaler, men ikke så glad i skoletter og støvletter med kilehæl. Iallefall ikke på meg selv, for føttene ser latterlig små ut (bruker 36).

Skrevet

Likte ikke så godt kilehæler før, men nå i det siste har jeg funnet kjempe mange fine, og begynt å like det. Kjøpte nettopp noen svarte sandallignende sko med kilehæler. Elsker dem :D

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Det er mange kilehæler som ser skikkelig klumpete ut, men endel jeg synes er fine også.

Men da skal de helst være lave kiler for å passe mine smak. Ikke flat, men 4-6 cm høyde fra gulv til toppen av hælen eller så. Når de kommer til disse "nelly.com" skoene med platå under tåen og 10-13 cm høyde fra gulv til hæl i kile-form, da ser det litt latterlig ut og jeg får assosiasjoner til disse platåskoene som herjet midt på 90-tallet.

Sånn sett bort fra at jeg ikke liker noen av disse to, så:

http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-shoes-427/kimmi-427792-12/ - helt feil. Skal man opp i den høyden blir kilehæl feil for meg. Tror man skal ha rimelig nett liten fot for at det skal bli kult.

http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/toms-617/wedges-617022-33/ - litt mer ålreit høyde. Men liker ikke når kilen er annen farge enn skoen.

Endret av Tirkes
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker kilehæl jeg. Første jeg falt for var utseendet, og etter jeg kjøpte noen er jeg blitt så kresen på komforten at det skal godt gjøres at tynne hæler er bra nok for meg.

Hvorfor i alle dager skal jeg velge flate sko som ikke gjør noe bra som helst for høyden min og skileggene mine når jeg kan gå med sko jeg synes er komfortabel samtidig som jeg får bra holdning? Godt vi alle har forskjellig mening.

Nei. Nå skal jeg ut å sprade i disse!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne startet denne tråden selv, så mye HATER jeg kilehæler. Om de så skulle være komfortable som tøfler (jeg har aldri hatt på meg sko med kilehæler, naturlig nok, siden det er så stygt og klumpete som du får det), gjør det ikke opp for at sko med kilehæl uten unntak er stygge.

• Liker 1
Skrevet

Da kilehæl kom til moten igjen syntes jeg det var kjempekult. Har endret mening nå. Lav kilehæl er noe av det verste... slik som disse.. Men disse er OK. Og disse.

Skrevet

Jeg synes det er kjempestygt. Blir aldri å se på meg iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Sko med kilehæl er akkurat som andre sko - noen liker jeg og andre ikke. Jeg har tre par sko med kilehæl og elsker alle tre - ett par skoletter, ett par sandaler og ett par pumps. Hvor mye bedre det er å gå i enn andre sko vet jeg ikke...men de er kule. Det gjelder å finne nette sko som sitter fint på foten - da ser de ikke klumpete ut.

Platåsko, derimot, som man tydeligvis skal gå med i sommer, det er jævlig.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet
Dette kan være pent til en søt sommerkjole. Dette er derimot forferdelig. Uclassy og lite feminint.
  • Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Dette kan være pent til en søt sommerkjole. Dette er derimot forferdelig. Uclassy og lite feminint.

Helt enig. De første hvite kunne jeg hatt - det samme med de "dongeriskoene" tidligere i tråden.

Skrevet

Jeg syns det blir for dumt å si at man hater kilhæler når det finnes hundre forskjellige typer sko med kilehæl. Da må man nesten utdype hvilke typer man ikke liker.

Skrevet

Likte det ikke til å begynne med, så plutselig fant jeg en sko jeg synes var dødskul. Kjøpte den, og synes den var helt fantastisk å gå med, så da har jeg begynt å se på kilehælsko, og funnet flere jeg liker. Men det er mange som er stygge og klumpete.

Men å hate en type sko var det dramatisk. Jeg liker ikke sko med cowboyhæl, og kommer aldri til å ha på meg det hvis ikke jeg skal kle meg ut, men jeg hater det da ikke. samme med støvletter som går over knærne.

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg. Det ser forresten ikke bare stygt ut, men også skikkelig harry, sko de som desperat prøver å virke høyere bruker - uavhengig av hvordan det ser ut.

Skrevet (endret)

Jeg synes kilehel er kjempefint og har brukt det i mange år. Men det er som alle andre typer sko, noen er kule, noe er ikke det. Det har da ingenting med å være desperat etter å virke høyere. :rolleyes: Jeg bruker flate sko, vanlige heler, og kileheler alt ettersom hva jeg har på meg.

Endret av Sunshine
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke superfan av den type sko, men så fikk jeg øye på disse og har hatt lyst på skoene siden. Jeg tror jeg har mer sans for mønsteret enn kilehælen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...