Gå til innhold

Skal mannen ha hår på brystet?  

1. 1. Skal mannen ha hår på brystet?

• Ingenting i det hele tatt
      18
    • Litt er ok
      31
    • Fint med ei god matte som dekker brystkassa godt
      9
    • Jo mer jo bedre
      1
    • La det gjerne krype over skuldrene og bak på ryggen
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar meg inspirere av tråden om ansiktshår.

Foretrekker du at mannen har hår på brystet?

Jeg syns at pittelitt er ok - mye er fælt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker ingenting, så kjæresten barberer av det lille han har sånn dann og vann.

Piglet

Skrevet

Jeg foretrekker mannen akkurat sånn som han er.

Aldri i livet om jeg hadde sagt:

"Barbér deg!" eller "Lim på mer hår!"

Gjest Zalomine
Skrevet

Jepp, ekte mannfolk har hår på brystet.

Og min har det over hele seg. Så det så. glattbarbert brystkasse? Nei, for meg blir det kalmt, rett og slett.

Hver sin smak, heldigvis :)

Skrevet

Det er penest uten, men jeg ville aldri krevet/forventet at mannen min barberte brystet (hvis han hadde hatt noe hår der, da ).

Det er "mannen bak matta" som teller!

Gjest Madam Felle
Skrevet

:hoho: så enig med deg :wink:

Skrevet

En glatt brystkasse kan være flott, om den har litt muskler. Trengs ikke mye, men bare litt mer form enn en tiåring liksom.

Synes det er litt ekkelt at enkelte barberer brystkassen. Aner ikke hvorfor, men synes gjerne det blir litt "kleine".

Hår på brystkassen synes jeg ser best ut, og godt å ligge inntil :klem2:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Enig! :Nikke:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

...men sånn i forhold til Den Perfekte Drømmemann, ville jeg nok foretrukket lite eller ingen hår på brystet framfor "apekattbryst". Men Den Perfekte Drømmemann må ha "veiviser" - det er råsexy :kgblunk:

Skrevet
Det er "mannen bak matta" som teller!

Enig, har egentlig ikke de store preferansene her så lenge det ikke er totalt "ute av kontroll"...

Jennifer

Skrevet

Alle er forskjellig, noen er store, noen er små. Noen har mye hår, noen har lite. Synes det viktigste er at han har et godt og avslappet forhold til sin egen kropp. Han skal i hvert fall ikke barbere seg andre steder enn i ansiktet. Jeg vil at han skal være glad i meg som jeg er, og jeg er glad i han som han er. Man blir ikke glad i en mann forid han har hår på brystet, eller fordi han ikke har det. Jeg pleier uansett å bli kjnt med vedkommende før jeg vet om de har hår på brystet eller ikke. Liker jeg han så spiller det ingen rolle.

Jeg er i hvert fall glad i kjæresten min, og vil at kroppen hans skal være som den er :)

Skrevet

Skulle vært VIRKELIG ille dersom man bad mannen fjerne "pelsen". Man er jo glad i ham for det om...

Men om sommeren blir det ikke svettlukt i matta - sånn som i pelsen under armene?... :sprettoy:

Sambo har noen få hår (ca 5) som popper ut på ryggen - de napper jeg, for jeg tør ikke la de vokse for tenk om det sprer seg... :roll:

Skrevet

Vil bare legge til at det er utrolig ekkelt når det stikker hår opp av halslinningen på genseren/skjorta - spesielt i nakken... :-?

Skrevet
Sambo har noen få hår (ca 5) som popper ut på ryggen - de napper jeg' date=' for jeg tør ikke la de vokse for tenk om det sprer seg... :roll:[/quote']

Samboeren min har ca tre hår på ruggen. Tør ikke nappe de. Er redd for at han skal få vondt.

Gjest Zalomine
Skrevet

Samboeren min har mange hår på ryggen altfor mange til at jeg kan telle dem, og nei, jeg får ikke lov til å nappe dem, for da får han vondt...

Skrevet
Han skal i hvert fall ikke barbere seg andre steder enn i ansiktet

:enig:

Min har noe hår på brystkassen, og jeg syns han er råsexy!

De 5/10 på ryggen får han ha i fred, selv om jeg ikke akuratt liker hårete rygger.. :roll: Kunne ikke falle meg inn å nappe dem.

Gjest Zalomine
Skrevet

Faller ikke meg heller inn å nappe for å få dem bort. Men om jeg hadde ønsket det, så hadde jeg ikke fått lov :)

Gjør meg ikke noe, synes han er deilig som han er. For han er min!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg for min del elsker å leke med håret på brystet til kjæresten. Hærlig å kjenne på.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg foretrekker hårløse menn ja,men er jeg glad i fyren må han da gjerne være like hårete som ei ape.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...