Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet en plass, så var det en litt eldre mann som begynte å gnage seg innpå meg, og være veldig personlig i praten. Jeg er selv mann, eller gutt som det heter, men han var litt eldre, og han ble så innmari nyskjerrig.

Han begynte å spørre meg ut, og jeg oppfattet det egentlig mer som sjekking, og forstyrrende, da jeg drev og jobbet med noen prosjekt. Det virket som at ha nspurte meg spørsmål for å ha noe interressant å høre på, og at han kanskje kjedet seg med dama. Jeg tenkte at han egentlig var for umoden til å ha giftet seg.

Det var egentlig veldig plagsomt, men det er visst ganske vanlig at det er nødvendig å skygge unna enkelte personer. Det syke var at han gjenkjente meg på byen, og fikk et småalvorlig blikk, og jeg gikk selvfølgelig en annen plass. Men jeg la merke til at han hadde funnet seg en annen kamerat som han sto og drakk med, og det var liksom samme fyren, og jeg tenkte at de fortalte hverandre hva de drev med på fritida og slikt.

Er det vanlig at jenter også har enkelte de bare skygger unna?

Jeg husker han som innpåsliten og masete, men det var en ny og plagsom opplevelse å føle å bli 'sjekka opp' eller bli sett på som interressant å prate med på jobben. Jeg synes han var ganske kjip egentlig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener.

Han var for pågående til å være kamerat.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...