Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2011 #21 Skrevet 24. juni 2011 Og yes, jeg har vært i senga med playere, men det var ikke fordi de var playere, men fordi de var fine å se på. Det merkelige er at samtlige av disse var dårlige i senga.. Tror vel ikke de trenger å prestere når de ser så lekker ut og alle vil ha dem Jaja, jeg er heldigvis eldre nå.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #22 Skrevet 24. juni 2011 Dette er en eldgammel myte. Det stemmer ikke. Er bare en unnskyldning dere bruker for at det er greit å være manneludder. "manneludder" faktisk... Feil. En mann som ligger rundt er en player, en gigolo. Som tidligere nevnt så er det en person menn ser opp til og kvinner flest vil ha. Til forskjell fra en kvinne som ligger rundt - som ingen kvinner ser opp til og menn avskyr som pesten (forutenom de tapere som ikke får seg noe annet).
Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2011 #23 Skrevet 24. juni 2011 "manneludder" faktisk... Feil. En mann som ligger rundt er en player, en gigolo. Som tidligere nevnt så er det en person menn ser opp til og kvinner flest vil ha. Til forskjell fra en kvinne som ligger rundt - som ingen kvinner ser opp til og menn avskyr som pesten (forutenom de tapere som ikke får seg noe annet). Og dette vet du fordi du kjenner til kvinners indre psyke? VRØVL. Det er nok sant at 16-åringer tiltrekkes playere (les:mannehorer!), men voksne kvinner med fungerende sosiale antenner gjør ikke det. Er vel en grunn til at disse playerne aldri vokser opp og puler rundt på de som nylig er fylt 16.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #24 Skrevet 24. juni 2011 Og dette vet du fordi du kjenner til kvinners indre psyke? VRØVL. Det er nok sant at 16-åringer tiltrekkes playere (les:mannehorer!), men voksne kvinner med fungerende sosiale antenner gjør ikke det. Er vel en grunn til at disse playerne aldri vokser opp og puler rundt på de som nylig er fylt 16. I beg to differ. Det er ikke bare 16 år gamle jenter som henger på playere. Faktisk er det ganske voksne kvinner som også tiltrekkes av den typen. Lurer på hva din forakt for menn kommer av? Ikke fått deg noe på en stund kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #25 Skrevet 24. juni 2011 Nei. Jeg syns det å ha mange sexpartnere er en karakterbrist. 1
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2011 #26 Skrevet 24. juni 2011 Tror ikke jenter liker gutter som har hatt mange sexpartnere, men jenter føler nok ikke sjalusi på kjærestens sexpartnere. Tror faktisk jomfrugutter er de som føler mest sjalusi.
Gjest HunterLady Skrevet 25. juni 2011 #27 Skrevet 25. juni 2011 I beg to differ. Det er ikke bare 16 år gamle jenter som henger på playere. Faktisk er det ganske voksne kvinner som også tiltrekkes av den typen. Lurer på hva din forakt for menn kommer av? Ikke fått deg noe på en stund kanskje? Vel, du diskuterer iallefall ikke på en voksen måte, så jeg lurer på din alder? Neida, selvsagt er det ikke bare 16-åringer, men det er en kjent sak at yngre jenter er mer lettlurte, derfor et lettere bytte for en player. Jeg får meg noe når jeg vil, så jeg sliter ikke på den kanten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå