Gå til innhold

Mer turnon for kvinnrt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som om mange tidligere sexpartnere er mer turnon for kvinner enn for menn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg synes en mann med mange tidligere sexpartnere er like løstøs som en kvinne som har det. Ikke noe for meg med andre ord.

• Liker 5
Skrevet

Nei. Jeg synes en mann med mange tidligere sexpartnere er like løstøs som en kvinne som har det. Ikke noe for meg med andre ord.

Enig.

Skrevet

Signerer denne.

AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Signerer denne.

Vrøvl! Det er ingenting kvinner elsker mer enn en mann som ligger rundt med alt og alle. Grunnen er nok ganske enkel, han er populær og attraktiv, så da ligger det et medfødt ønske hos kvinner om å bli gravide med han. Han må jo trass alt ha gode gener.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i dette!

Mange partnere er turn-off, helt uavhengig av kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et annet inntrykk, men nå generaliserer jeg litt. Her på KG feks sier alle damer at tidligere sexpartnere er historie, mrns menn er mer nysgjerrige. Det vitner vel om at kvinner i høyere grad klarer å legge fortiden bak sei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et annet inntrykk, men nå generaliserer jeg litt. Her på KG feks sier alle damer at tidligere sexpartnere er historie, mrns menn er mer nysgjerrige. Det vitner vel om at kvinner i høyere grad klarer å legge fortiden bak sei.

Selv om vi tilgir kanskje lettere betyr ikke det at vi liker eller tenner på at han har ligget rundt.

• Liker 1
Skrevet

Vrøvl! Det er ingenting kvinner elsker mer enn en mann som ligger rundt med alt og alle. Grunnen er nok ganske enkel, han er populær og attraktiv, så da ligger det et medfødt ønske hos kvinner om å bli gravide med han. Han må jo trass alt ha gode gener.

Du må bare innse at alle er ikke like og liker ikke det samme. Horette menn er ikke mye sjarmerende i mine øyne.

• Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Antall sexpartnere har ingen ting å si for meg når jeg velger partner. Jeg tenner ikke mere på en som har hatt mange.

Kjæresten min var ganske uerfaren innenfor sex når vi ble sammen,jeg synes ikke at han var turn off av den grunn. Jeg liker han for den han er, ikke for antall sexpartnere.

Edit: Leif

Endret av Koseklumpen
Skrevet (endret)

Altså... Jeg kan ikke svare for andre kvinner, men jeg kan faktisk svare for meg selv ;)

For meg er det nok over gjennomsnittet viktig at mannen ikke er løs i trusestrikken. Mange sexpartnere er ikke bare turnoff - det gjør også at mannen er helt uaktuell som partner. Det kan sikkert være litt "stas" å være den som kaprer en ettertraktet mann, men en mann som bevisst utnytter seg av at han er ettertraktet, f.eks ved å ligge med to nye jenter hver helg, er neppe særlig ettertraktet som en seriøs partner. Jeg er frivillig barnløs, så jeg har ingen ønsker om å bli gravid, men om jeg ønsket barn ville jeg aldri sett på en som lå rundt eller hadde hatt svært mange partnere som en potensiell far til mine barn. Klart folk kan forandre seg, men mannen ville virket som et risikoprosjekt i mine øyne.

Noen tenner på kyskhet, noen tenner på erfaring, men jeg tror de færreste som er interessert i et forhold tenner på en som ligger med alt og alle.

Endret av Antlers
  • Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende innlegg

Bond, mod

Skrevet

Bryr meg lite om hvor mange sexpartnere mannen har hatt...Men syns det er turnoff med en mann som åpenbart prøver seg på alt og alle. Da virker han bare desperat.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir mer og mer overbevist om at kvinner bryr seg i mindre grad om tidligere sexpartnere. Jeg har sett på flere forum og ingen kvinner klager over kjærestens tildligere sexpartnere, men kanskje eks-kjærester. Det viser igjen at kvinner er emosjonelle. Det er kanskje derfor jenter med mange kalles hore, mens gutter kalles playere.

Gjest Gjest
Skrevet

Ha! Er du mann og drar på byen med en kompis som du skryter opp skyene på grunn av alle hans sexpartnere, vil du oppdage at all oppmerksomheten fra damene vil falle på ham og ikke på deg. Damer som har seg med mange menn blir kalt løse av kvinner og menn. Menn som har seg med mange kvinner blir sett opp til av andre menn og omsvermet av kvinner.

Skrevet

Ha! Er du mann og drar på byen med en kompis som du skryter opp skyene på grunn av alle hans sexpartnere, vil du oppdage at all oppmerksomheten fra damene vil falle på ham og ikke på deg. Damer som har seg med mange menn blir kalt løse av kvinner og menn. Menn som har seg med mange kvinner blir sett opp til av andre menn og omsvermet av kvinner.

Omsvermet av de kvinnene som bare er ute etter et ligg, ja... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Omsvermet av de kvinnene som bare er ute etter et ligg, ja... ;)

Og her på KG er det ingen som innrømmer at de faktisk har ONS med menn som er "kjent" for et høyt forbruk av kvinner...

Skrevet

Og her på KG er det ingen som innrømmer at de faktisk har ONS med menn som er "kjent" for et høyt forbruk av kvinner...

:goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

:goodbye:

/quote]

One of a kind...and my kind og woman :twisted:

Gjest HunterLady
Skrevet

Dette er en eldgammel myte. Det stemmer ikke. Er bare en unnskyldning dere bruker for at det er greit å være manneludder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...