AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Har forsøkt å lete etter noen andre tråder som tar opp problemet jeg trenger svar på, uten at jeg har funnet det.. Jeg har tatt brasiliansk voksing for første gang. Syns ikke resultatet ble bra, var fortsatt mange hår igjen og det vokste fort ut igjen. Er bare en uke i dag siden jeg var i salongen og vokset og det er mye hår som har vokst frem :S Bør jeg la håret gro ut og deretter ta turen til salongen igjen når det er langt nok? Eller kan jeg ta hårfjerningskrem og fjerne hårene, siden jeg helst vil være hårfri til helgen?? Har noen gode råd og tips? Planen var å vokse meg å være hårfri i 3-4 uker... Hadde vært deilig å slippe å tenke på hårfjerning på det området..!! Eventuelt hvilken hårfjerningskrem jeg bør bruke? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Har forsøkt å lete etter noen andre tråder som tar opp problemet jeg trenger svar på, uten at jeg har funnet det.. Jeg har tatt brasiliansk voksing for første gang. Syns ikke resultatet ble bra, var fortsatt mange hår igjen og det vokste fort ut igjen. Er bare en uke i dag siden jeg var i salongen og vokset og det er mye hår som har vokst frem :S Bør jeg la håret gro ut og deretter ta turen til salongen igjen når det er langt nok? Eller kan jeg ta hårfjerningskrem og fjerne hårene, siden jeg helst vil være hårfri til helgen?? Har noen gode råd og tips? Planen var å vokse meg å være hårfri i 3-4 uker... Hadde vært deilig å slippe å tenke på hårfjerning på det området..!! Eventuelt hvilken hårfjerningskrem jeg bør bruke? På forhånd takk! Anbefaler at du fortsetter med voksing og verken barberer eller fjerner hår på noen annen måte i mellom voksingene. Jo oftere du vokser jo mykere vil hårene være og du kan også smøre på en krem (som du sikkert får kjøpt på salongen der du vokser deg) som gjør at hårene gror saktere.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Har forsøkt å lete etter noen andre tråder som tar opp problemet jeg trenger svar på, uten at jeg har funnet det.. Jeg har tatt brasiliansk voksing for første gang. Syns ikke resultatet ble bra, var fortsatt mange hår igjen og det vokste fort ut igjen. Er bare en uke i dag siden jeg var i salongen og vokset og det er mye hår som har vokst frem :S Bør jeg la håret gro ut og deretter ta turen til salongen igjen når det er langt nok? Eller kan jeg ta hårfjerningskrem og fjerne hårene, siden jeg helst vil være hårfri til helgen?? Har noen gode råd og tips? Planen var å vokse meg å være hårfri i 3-4 uker... Hadde vært deilig å slippe å tenke på hårfjerning på det området..!! Eventuelt hvilken hårfjerningskrem jeg bør bruke? På forhånd takk! Anbefaler at du fortsetter med voksing og verken barberer eller fjerner hår på noen annen måte i mellom voksingene. Jo oftere du vokser jo mykere vil hårene være og du kan også smøre på en krem (som du sikkert får kjøpt på salongen der du vokser deg) som gjør at hårene gror saktere.
Ego Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Jeg tok også 'brasse' for første gang for noen uker siden. Til meg sa de tydelig ifra at det kunne vokse ut hår rimelig fort etterpå, da ikke alt hår vokser 'samtidig', eller i samme tempo. Men etter et par-tre ganger skal hårveksten være mer jevn, og resultatet varer da lenger. Du bør nok heller dra tilbake for ny voksing, framfor å bruke hårfjerningskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå