AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er halvveis i et p-pille-brett (Synfase), og har ikke flere piller igjen på brettet. Har heller ikke flere igjen av dette merket. Har derimot tenkt å gå over til Cerazette, og lurer på om det går an å skifte over nå, selv om jeg ikke har tatt Synfase-brettet helt ut?
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Du skal bytte mellom brett ikke midt i. Hvorfor mangler du piller på brettet? Utsatt mens? I alle fall så mener jeg at du bør vente til mens igjen før du starter med Cerazette. Det er nok noe slikt som står i vedlegget også.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Ja, jeg brukte de hvite til å utsette mensen en gang tidligere, så nå har jeg bare tatt de blå. Du mener altså at det er bedre å slutte midt i brettet og få mensen før jeg begynner på Cerazette? Da må jeg vel bruke annen prevensjon en stund for å være på den sikre siden? Teit situasjon å komme i, men innså plutselig at resepten var utgått, og da var det umulig å få legetime på kort varsel..
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Ja da må du bruke ekstra prevansjon. Du må jo slutte midt i brettet uansett...? Du kan jo begynne rett på cerazette, men da kan du erfare litt surr med syklusen vil jeg tro. Og du må uansett bruke ekstra prevansjon, da du da ikke vil være tilstrekkelig prevantert. Endret 23. juni 2011 av spinnwild
Gjest nupp Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 hvorfor gidder du ikke å styre med det tullet? ta heller spiral. jeg har det og har hatt det i 3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå