AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Ja, hvilket yrke ville du valgt hvis du ved et trylleslag fikk de evnene som skulle til?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter, psykolog, jurist, eier av en spennende nettbutikk og freelance kommunikatør - alt på en gang... 1
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Da ville jeg vært kunster,forfatter,lage tv/dokumentarer, psykolog, vernepleier og jobbet med bistand i afrika, og som sagt før, helst samtidig! 1
Gjest Harriet Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Psykolog eller sosionom - en jobb hvor jeg kunne hjelpe mennesker på et litt annet plan enn idag i jobben som sekretær.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Hvis ikke TS har noe imot det, så vil jeg gjerne legge til en ny twist: "... og hvilket yrke har du egentlig?"
Xaphan Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter er drømmeyrket mitt. Eller å jobbe i et forlag. Begge samtidig hadde vært fantastisk. 2
Lunivere Skrevet 23. juni 2011 #13 Skrevet 23. juni 2011 Pilot eller militær. Men jeg er tilnærma blind uten linser, eier ikke kondis, er i ræva fysisk og psykisk form og matte har jeg aldri skjønt meg på. Såååee, kom med tryllinga, takk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #15 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter er drømmeyrket mitt. Eller å jobbe i et forlag. Begge samtidig hadde vært fantastisk. Signerer denne, og legger til featurejournalist Jeg skal utdanne meg til å bli lærer, og tror nok det blir minst like spennende! Tenk å være med på å forme framtida og kunne påvirke de unge! Det er også en drømmejobb Skrivingen tar jeg på fritida!
Gjest idakaroline Skrevet 23. juni 2011 #18 Skrevet 23. juni 2011 Hvis jeg kunne valgt på øverste hylle, ville jeg valgt å bli lege. Jeg skulle jobbet på sykehus og hjulpet tusenvis av syke mennesker. Jeg syns det virker så ufattelig spennende! Ellers så kunne jeg tenkt meg å blitt pilot, sykepleier, psykolog, tannlege, journalist, fotograf eller forfatter. Det siste vurderer jeg veldig sterkt for tiden!
LilleLola Skrevet 23. juni 2011 #19 Skrevet 23. juni 2011 Arkeolog i egypt, eller jobbe med å studere verdensrommet(astronom?)
momo Skrevet 23. juni 2011 #20 Skrevet 23. juni 2011 Danser, skuespiller, lege, klinisk ernæringsfysiolog, kunstner, yoga instruktør og sosionom. Det jeg skal jobbe for å bli er sosionom og yoga instruktør. Og jeg kan danse i stua mi når jeg vil, og male og fotografere når jeg vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå