Gå til innhold

Hvilket yrke ville du hatt hvis du kunne velge fritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvilket yrke ville du valgt hvis du ved et trylleslag fikk de evnene som skulle til?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Dommer eller taxisjåfør

Skrevet

Helikopterpilot! UTEN tvil!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forfatter, psykolog, jurist, eier av en spennende nettbutikk og freelance kommunikatør - alt på en gang...

• Liker 1
Skrevet

Da ville jeg vært kunster,forfatter,lage tv/dokumentarer, psykolog, vernepleier og jobbet med bistand i afrika, og som sagt før, helst samtidig!

• Liker 1
Gjest Harriet
Skrevet

Psykolog eller sosionom - en jobb hvor jeg kunne hjelpe mennesker på et litt annet plan enn idag i jobben som sekretær.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke TS har noe imot det, så vil jeg gjerne legge til en ny twist:

"... og hvilket yrke har du egentlig?"

Skrevet

Forfatter er drømmeyrket mitt. Eller å jobbe i et forlag. Begge samtidig hadde vært fantastisk.

• Liker 2
Skrevet

Psykolog :) ikke lenge igjen nå.

Skrevet

Pilot eller militær. Men jeg er tilnærma blind uten linser, eier ikke kondis, er i ræva fysisk og psykisk form og matte har jeg aldri skjønt meg på. Såååee, kom med tryllinga, takk.

• Liker 1
Skrevet

Lage (les skrive og produsere) TV:)

AnonymBruker
Skrevet

Forfatter er drømmeyrket mitt. Eller å jobbe i et forlag. Begge samtidig hadde vært fantastisk.

Signerer denne, og legger til featurejournalist ;)

Jeg skal utdanne meg til å bli lærer, og tror nok det blir minst like spennende! Tenk å være med på å forme framtida og kunne påvirke de unge! Det er også en drømmejobb :)

Skrivingen tar jeg på fritida!

Gjest idakaroline
Skrevet

Hvis jeg kunne valgt på øverste hylle, ville jeg valgt å bli lege. Jeg skulle jobbet på sykehus og hjulpet tusenvis av syke mennesker. Jeg syns det virker så ufattelig spennende! Ellers så kunne jeg tenkt meg å blitt pilot, sykepleier, psykolog, tannlege, journalist, fotograf eller forfatter. Det siste vurderer jeg veldig sterkt for tiden!

Skrevet

Arkeolog i egypt, eller jobbe med å studere verdensrommet(astronom?)

Skrevet

Danser, skuespiller, lege, klinisk ernæringsfysiolog, kunstner, yoga instruktør og sosionom.

Det jeg skal jobbe for å bli er sosionom og yoga instruktør.

Og jeg kan danse i stua mi når jeg vil, og male og fotografere når jeg vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...