.lille Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å vende seg til å gå med høyhælte sko? Jeg er veldig glad i hæler men foreløping bare som utstilling. Er det vits i å pine seg gjennom og gå med dem inne? Skoene er foressten disse http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Nark-Strappy-Sandal/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1558539&SearchQuery=river%20island%20strappy%20sandal&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Brown
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Ja, det er nok en tilvenningssak. Kan være greit å øve seg på gradvis høyere og høyere hæler da... Altså å ikke starte med de skoene der Selv om det sikkert går like greit det, og kanskje til og med raskere, men sikkert vondere og mer sjanglete
Quirky Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Skoene du har valgt er riktignok høye, men hælen er jo kraftig, og River Island er hakket bedre enn billigsko fra Din Sko- dyre kvalitetssko er som regel langt enklere og mer behagelige å gå i enn billige sko. Det skulle ikke være noe problem å gå på de der med litt trening, å gå hjemme er en ide- "tren" for all del ikke ute blant folk, kvinner som vakler rundt på hæler de ikke kan gå med er et tragisk syn. Selvfølgelig blir det bedre, hvis ikke skoene er helt umulig. Det meste blir bedre med øvelse.
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Hæler er absolutt en tilvenningssak ja. Jeg hatet hæler for noen år siden, men begynte smått og "lærte" meg oppover. Begynte med 3 cm, så 5 cm, deretter 7 cm og i dag går jeg med 12 cm hæler uten problem.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Jeg startet på flate såler, og går i dag perfekt på 13,5. Det kommer av seg selv, det viktigste er å se OPP OG FREM. Ikke vakle avgårde mens du ser ned og gud vet hva. Gå frem som om du mener det, og sett blikket forran deg. Skal se hvor greit det går da
Rainbow Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Jeg går mye med hæler, men ikke sånne tynne stiletthæler. Da blir det fort veldig vaklete. Men beina blir jo vant til det. Klarer uten problemer å gå på ganske høye så lenge de er tjukke øverst. Da gjør det balansen bedre. Sånne spikerhæler som noen går med skjønner jeg ikke at de klarer. Gikk såpass mye med støvletter med hæl i jobben at jeg fikk vondt i beina av å gå med flate sko en periode, hehe!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Skoene du har valgt er riktignok høye, men hælen er jo kraftig, og River Island er hakket bedre enn billigsko fra Din Sko- dyre kvalitetssko er som regel langt enklere og mer behagelige å gå i enn billige sko. Det skulle ikke være noe problem å gå på de der med litt trening, å gå hjemme er en ide- "tren" for all del ikke ute blant folk, kvinner som vakler rundt på hæler de ikke kan gå med er et tragisk syn. Selvfølgelig blir det bedre, hvis ikke skoene er helt umulig. Det meste blir bedre med øvelse. Å vakle rundt på høye hæler om man "kan gå" med de eller ikke er uansett et tragisk syn. Det er uansett vakling, ikke gange.
Kråkesaks Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 Tråden er ryddet for spam. Kråkesaks, moderator.
smalls Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 Man må bare øve øve øve. For et par år siden kunne jeg ikke gå på hæler i det hele tatt men etter mye øving så klarer jeg nå å gå på 13cm hæler uten problemer. Det er ikke noe man lærer over natten. Som andre sier her, så er det kanskje bedre å begynne med litt lavere hæler. Det er ikke et pent syn å se jenter som går på skyhøye hæler og som ikke klarer å gå på de. Det ser bare latterlig ut. Har sett nok av jenter som går på kjempe høye hæler på byen men som ikke kan gå på de. Egentlig litt morsomt å se
Gjest WendyClear Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 De skoene der ser ikke så ille ut å gå med. Hælen er kraftig og det er en god del platå forran, dette gjør jo at foten ikke står så "bratt". Selv er jeg ingen mester på høye hæler, men det har kommet seg. Jeg kan gå perfekt på sko med litt kraftig hæl og platå forran, men stiletter tørr jeg ikke prøve meg på.
Tonka Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 Jada, det går mye bedre etterhvert. Start med å bruke dem mens du gjør husarbeid eller lager mat eller noe - da må du gå rundt i leiligheten og flytte vekta frem og tilbake for å beholde balansen, men du slipper å ta lange og raske steg. Når det begynner å føles trygt kan du gå på butikken på hjørnet med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå