Nusse Skrevet 16. november 2003 #21 Skrevet 16. november 2003 Skal ikke si noe om aldersforskjellen her, og nei, det er ikke utroskap når begge parter er fullt ut åpne om det. Men for meg virker det generelt helt umulig med slike "avtaler". Det kan vel fort oppstå noe mer enn "uforpliktende sex" med en partner på si? Hva skjer når ektefellen blir sjalu på den ungre elsker(innen)? Nei, minefelt er det tryggest å holde seg borte fra, selv om det vokser mange spennende "kryddervekster" der ute!
Gjest Phoenix Skrevet 16. november 2003 #22 Skrevet 16. november 2003 Minner om at vi har levd slik i 36 år, utan konfliktar, og for min del (bør jo ikkje uttale meg om henne) utan at nokon har kunna konkurrere med mi duve. Vi har hatt det såååå bra heile tida, og har til og med god sex med kvarandre.
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #23 Skrevet 16. november 2003 phoenix. du må da bare krydre livet ditt så mye du vil mht 26-åringer.men hva ville du ha sagt hvis kjerringa di hadde kost seg lenge og vel med en 26-årig mann?
Gjest Phoenix Skrevet 16. november 2003 #24 Skrevet 16. november 2003 SS Det ville sjølvsagt vera heilt i orden. Ho har inga rapportplikt til meg, men då ho var 32 hadde ho ein som var ti år yngre. Ho lever på ingen måte utsvevande, men eg koser meg over at andre gjer kur til henne. Så dersom ho hadde det godt og ikkje var tvinga eller lurt til noko, ville ein heller ung fyr vera ok. Elles er eg oppteken av å få stadfesta at ho har sine eigne seksuelle kjensler, altså at hennar sexliv ikkje berre er til for å tilfredstille meg. For som sagt, ho er ikkje særleg oppteken av sex.
Rannva Skrevet 16. november 2003 #25 Skrevet 16. november 2003 Beundrer på en måte at det er mulig å tenke på den måten. Føler meg litt egoistisk som vil ha prinsen min for meg selv, men noe annet er ikke aktuelt i vårt forhold. At dere begge er fornøyde med samlivet er det viktigste. Kos deg du.
Bø Skrevet 16. november 2003 #26 Skrevet 16. november 2003 Det at du faktisk har sjangs på en 26-åring, tilsier i mine øyne at du ikke kan være en gammel gris. Det som jeg assosierer med gamle griser, er de som går rundt og forsøker å sjekke opp yngre damer, uten hell. Men det kommer jo litt an på hvordan du går frem når du sjekker damer da. Lover du gull og grønne skoger, for å få deg et nummer, så nærmer du deg kanskje "gammel gris" stempelet...
Gjest Phoenix Skrevet 16. november 2003 #27 Skrevet 16. november 2003 Takk for hyggeleg respons, Kvinnen i hans liv. Eg driv nok ikkje med sjekking. Er også alltid open med at eg er i godt forhold. Men eg har lett for å tenne og bli begeistra - særleg for dyktige og trygge kvinner. Kan altså bli skikkeleg sett ut av ein kvinneleg foredragshaldar som har kunnskap og styrke. Klart eg då gjer noko for å bli kjent med henne. Når det gjeld 26-åringen, så var det trygt å forholde seg til at det var ho som var den ivrigaste, trass i at ho heile tida var veldig klar over at dette var eit kortvarig eventyr. Men det er også venskap og samtale som er basis i slike forhold. Og møtest vi i hotellets badstove, så er det nok mest for den nære samtalen. Så har det altså hendt at kjemien er der for å gå litt lenger. Minner elles om at i ein del tilfelle er dei også blitt venninne med kona mi. To slike er våre nærmaste vener i dag - og faktisk har eg med båe to avslutta sex-forholdet - det er så mykje anna som er blitt viktigare.
waco Skrevet 16. november 2003 #28 Skrevet 16. november 2003 Hva er den største forskjellen mellom og ha sex med en tjueseksåring og syttiåring da? Jeg lurer og lurer, men får aldri svar?
Gjest allianna Skrevet 17. november 2003 #29 Skrevet 17. november 2003 Etter min mening er du ikke en gammel gris. Det virker som du har hatt flotte opplevelser. Nå er jeg passert 40, og kan ikke si at det er upassende for en 60 åring å ha seg med en 26 åring, men kanskje litt kjedelig. Husker meg selv som 20-21 åring, hadde forhold da til en som var 16 år eldre, han "lærte" meg opp og jeg hadde stort utbytte av forholdet. Jeg tror ikke at jeg selv var en ideell partner med min skarve seksuelle erfaring med gutter på min egen alder. Er idag gift med en som er et par år yngre enn meg og etter mye prøving har vi det deilig sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #30 Skrevet 17. november 2003 Hvordan kan det være ons dersom det har skjedd flere ganger med samme person? Prøver å være tolerant her, men utroskap er forkastelig i mine øyne selv om du kaller det krydder. Personlig vil jeg kalle deg en gris, uavhengig av alder. Ergo er mitt svar: Ja, du er en gammel gris. (Gammel var ikke mitt ord ) Du kan ikke kalle det utroskap så lenge de begge er åpne om det. Utroskap er å gå bak ryggen på den andre. Og når det kommer til alder, så er den faktisk bare et tall.
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #31 Skrevet 17. november 2003 Nei. Du er ingen gammal gris. Du er et menneske som har levd en stund. For å bruke et bilde: Du har rulla så lenge på stranda at du har blitt litt rundere i kantene enn det du var når du var tjue og tredve. De unge mener nok mye om det, men de blir også rundere i kantene når de har rulla en stund. Veldig kloke ord "Mother"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå