Gå til innhold

Gamal gris?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har nok inntrykk av at dette er eit forum for dei som er rundt 30 år. Sjølv er eg ein mann over 60, og burde vel ikkje drive med sex, iallfall ikkje vera interessert i det? Og det er eg faktisk heller ikkje heile tida. Har så mange andre interesser at eg gløymer nok sex i lange tider. Men som de kan sjå under tråden "Sex hvor ofte er vanlig" har eg hatt det bra med same kone i 36 år. Og potensen er hyggeleg og heilt i orden. Av og til blir så sex litt spennande, og då er det tid for å sjå på korleis andre har det her på KG.

Det rare er likevel at vi i dette fantastiske ekteskapet har fått litt krydder. Vi har båe opna for å sleppe til våre begeistringar, også seksuelt, og det er heilt uproblematisk. Men ein regel gjeld: Det er eit overskotsfenomen, ikkje på grunn av for lite sex i ekteskapet. Typisk er det at dersom vi er sure på kvarandre, er det uaktuelt å sleppe andre så nært innpå seg.

For mitt vedkomande har det hendt at begeistringa har vore 32 år yngre enn meg! Fantastisk oppleving for oss båe (ho på 26 og eg), men det er altså berre ei som er mi duve!

Så til spørsmålet: Er eg ikkje då typisk gamal gris? Det ser iallfall ut til at ikkje bør drive slik når ein er over 40. Er det fleire godt vaksne her på KG? Og de som er yngre: Kva synest de om slike som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stadig frydefullt gift med same. Ho på 26 var ONS og krydder. Det er viktig å få med at kona mi også har hatt slike opplevingar, noko vi har prata om og opna for. Altså heilt ok for båe partar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady
Stadig frydefullt gift med same. Ho på 26 var ONS og krydder. Det er viktig å få med at kona mi også har hatt slike opplevingar' date=' noko vi har prata om og opna for. Altså heilt ok for båe partar.[/quote']

Inntil en av dere kommer hjem med aids,gonore herpes 1 og 2 og 3 men lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den største forskjellen mellom å ligge med en dame på 26 og 60 da....? Er sekstiåringen mer dreven? Jeg mener hun, har jo sett mer og sikkert vært med på litt fra forskjellige tidsepoker og trender.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Er det ok for begge parter ser jeg ikke noe problem med det. Hva jeg mener om en 60 åring sammen med en 26 åring, vel tror ikke jeg hadde vært begeistret for det om det var min datter. Men igjen dere er begge voksne mennesker, og hva dere velger å gjøre blir opp til dere :wink: Dette gjelder selvfølgelig 26 åringen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint om de ikkje legg så mykje vekt på dette krydderet, det skjer jo ikkje ofte, det går faktisk mange år mellom kvar gong, og mest med same person oppatt.

Spørmålet var jo om kva som er ein gamal gris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammal gris er en som ikke gidder forklare forskjellen mellom å drive med sekstiåringer og tjueseksåringer,...... har dere rollespill i dette krydderiet?

Hilsen tjusyvåring som vurderer sekstiåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være ons dersom det har skjedd flere ganger med samme person?

Prøver å være tolerant her, men utroskap er forkastelig i mine øyne selv om du kaller det krydder. Personlig vil jeg kalle deg en gris, uavhengig av alder.

Ergo er mitt svar: Ja, du er en gammel gris. (Gammel var ikke mitt ord :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at han hadde sex med andre en kona. Det er i mine øyne en gris. Om det er med en 70-åring eller 20-åring har ikke noe å si for ordbruken. Ville også kalt en utro 20-åring gris, men ikke gammel.

Om denne mannen var singel, ville han ikke vært gris i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være, vanskelig å sette "aldersgrense". Tørr ikke gå inn på den diskusjonen, selv om jeg syns 16 var litt vel ungt for en på 70.

Mitt grunnlag for å kalle hovedinnleggeren gris er at han er gift med en annen en denne på 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt var at han hadde sex med andre en kona. Det er i mine øyne en gris. Om det er med en 70-åring eller 20-åring har ikke noe å si for ordbruken. Ville også kalt en utro 20-åring gris, men ikke gammel.

Det er ikke utroskap hvis begge parter - dvs han og kona - er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ok da bør du lese hele innlegget, for han og konaer enig i det, og dermed blir det ikke utroskap. Kona gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da bør du lese hele innlegget, for han og konaer enig i det, og dermed blir det ikke utroskap. Kona gjør det samme.

Tror du må lese mine innlegg, jeg skrev at i mine øyne er det forkastelig, selv om de kaller det krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ein kan sjølvsagt bli forarga, men eg ser jo at swingel-liv og trekant er akseptert av mange her. Samanlikna med det er vel ikkje vårt liv så veldig utsvevande.

ONS er for meg sex med ein person du ikkje er i forhold med. Såleis kan ein godt ha fleire ONS med same person - særleg når det kan gå år imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tror du må lese mine innlegg, jeg skrev at i mine øyne er det forkastelig, selv om de kaller det krydder.

Hvorfor er det forkastelig når begge to er enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det forkastelig når begge to er enig i det?

Jeg prøver igjen, Madam Felle:

Dette er min personlige mening, som jeg vet menge er uenige i. Men jeg klarer ikke å forstå at det er mulig å godta at partneren din har sex med andre. Uansett hva folk måtte si, tror jeg de innerst inne syns det er litt ubehagelig. Dette er muligens feil, men jeg klarer faktisk ikke tro noe annet.

Er klar over at mange har trekanter, bytter partner osv, men i mitt hode blir det helt feil. Har prøvd å være klar på at dette er min mening. Altså siden de (hovedinnlegger og kona) er enige om at ons er ok, trenger han ikke se på seg selv som gammel gris. Men i mine øyne er han det, og det faktum klarer jeg ikke forandre på. Og han spurte jo om min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til spørsmålet: Er eg ikkje då typisk gamal gris? Det ser iallfall ut til at ikkje bør drive slik når ein er over 40. Er det fleire godt vaksne her på KG? Og de som er yngre: Kva synest de om slike som meg?

Nei.

Du er ingen gammal gris.

Du er et menneske som har levd en stund.

For å bruke et bilde:

Du har rulla så lenge på stranda at du har blitt litt rundere i kantene enn det du var når du var tjue og tredve.

De unge mener nok mye om det, men de blir også rundere i kantene når de har rulla en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...