csj061 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg lurer på om noen har noen bra tips til deodorant? Jeg har tidligere brukt Calvin Klein Eternity Deo Stick, men denne har de dessverre sluttet å produsere, var meget fornøyd med denne! Har prøvd Calvin Klein One Deo Stick og Dolce Gabbana Light Blue Deostick, men syns disse var crap og jeg fikk både svetteringer og luktet fort.... Har etter at "min" deo forsvant brukt LdB og Palmolive som jo funker godt, men har lyst å finne en skikkelig igjen som funker, men det er litt dyrt å drive å prøve seg frem for å måtte forkaste.... På forhånd takk.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jeg bruker deodorant/antiperspirant fra Aco, kjøpt på apotek. Den holder svetten unna, og lukter ingenting slik at parfymeduften kommer til sin rett...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 nå har jeg nettopp vært gjennom 8-9måneder med deo-prøving. planen var å finne en litt billigere deo enn den jeg vanligvis bruker. jeg tror jeg har vært gjennom alle deoene de har både på rema og coop prix, utenom spray-deoene. jeg svetter litt mer enn gjennomsnittskvinnen tror jeg. enkelt å greit var nesten alle uduglige, den eneste som holdt lukta unna i et helt døgn var faktisk landlord sin til 8kr(?). men sterilan sin stick holder i ca 2 døgn, selv på harde fjellturer hvor svetten siler hele dagen og man ikke får vasket seg i det hele tatt... den er glimrende!!!
csj061 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2011 Jeg ønsker en litt dyrere, da selve deoen varer mye lengre enn å måtte løpe til butikken hele tiden, billig deodorant har jeg mine favoritter Og jeg ønsker heller ikke en uten lukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå