^KinderMaxi^ Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Har bestilt meg to pakker derfra i dag Den ene på 400kr og den andre på 80kr, kommer meg til å måtte betale toll for begge? Hvor lang tid tok det før du fikk pakken derfra? Er dessverre veldig utålmodig og har lett etter den parfymen jeg bestilte i en evighet. Hehe.
Lovesound Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Den på 400,- må du betale toll på (over 200,- grensa). Men har hørt og lest av flere at du kan få tollen tilbakebetalt av strawberrynet, om du tar vare på kviteringen og sender en kopi av den på mail elns http://www.hildechristina.com/how-to-tilbakebetaling-av-tollmoms-fra-feel-unique Når jeg har bestilt der fra har det tatt rundt 7-10 dager før jeg har fått pakken levert Edit: Link Endret 23. juni 2011 av Lovesound
^KinderMaxi^ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2011 Ååh, kjekt å vite 7-10 dager sto det på nettsiden også! Laaang tid.
muffin26 Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er ikke fornøyd med strawberrynet og skal aldri mer bestille derifra. -sendte meg gammel vare -tar evighet før de tilbakebetaler toll. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Alltid tatt 14 dager her. Men bruker ikke Strawberrynet lenger jeg heller lenger. Mest på grunn av valutaen.
Jade Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Sist gang jeg bestilte fra Strawberrynet, så tok det 9 dager. Har alltid fått nye varer. Handler som regel på FeelUnique, men de har ikke Clinique og L'Occitane (til Norge).
^KinderMaxi^ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er ikke fornøyd med strawberrynet og skal aldri mer bestille derifra. -sendte meg gammel vare -tar evighet før de tilbakebetaler toll. Bestilte du kun en gang eller? Håper ikke det der skjer med meg.
^KinderMaxi^ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2011 Sist gang jeg bestilte fra Strawberrynet, så tok det 9 dager. Har alltid fått nye varer. Handler som regel på FeelUnique, men de har ikke Clinique og L'Occitane (til Norge). Okei. Fant ikke cerruti 1881 på feelunique. Det er vel egentlig hele grunnen til at jeg bestilte fra strawberrynet.
muffin26 Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Bestilte du kun en gang eller? Håper ikke det der skjer med meg. ja en gang og fikk en gammel krem som var nesten tom sendte mail flere ganger fikk svar etter 10 dager. Det tok dem 1 måned å sende en ny krem. Sendte mail igjen fordi jeg måtte betale toll for begge kremene siden de kostet over 200. Jeg fikk da bare tilbakebetalt den ene etter lang tid, den andre ville de ikke tilbake betale tollen for selvom jeg sendte bilder av kvitteringen. Kan jo hende jeg hadde uflaks, men servicen er ikke god og du får ikke svar så raskt der. Feelunique er den beste nettbutikken jeg har vært borti:)De svarer ALLTID iløpet av 24 timer og har tilbakebetalt tollen hver gang. Endret 23. juni 2011 av muffin26
^KinderMaxi^ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2011 ja en gang og fikk en gammel krem som var nesten tom sendte mail flere ganger fikk svar etter 10 dager. Det tok dem 1 måned å sende en ny krem. Sendte mail igjen fordi jeg måtte betale toll for begge kremene siden de kostet over 200. Jeg fikk da bare tilbakebetalt den ene etter lang tid, den andre ville de ikke tilbake betale tollen for selvom jeg sendte bilder av kvitteringen. Kan jo hende jeg hadde uflaks, men servicen er ikke god og du får ikke svar så raskt der. Feelunique er den beste nettbutikken jeg har vært borti:)De svarer ALLTID iløpet av 24 timer og har tilbakebetalt tollen hver gang. Okei. Har lest her inne hva folk mener om feelunique, hadde bestilt derfra om de hadde hatt den parfymen. Lett etter den så lenge, så måtte bare bestille.
muffin26 Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 Okei. Har lest her inne hva folk mener om feelunique, hadde bestilt derfra om de hadde hatt den parfymen. Lett etter den så lenge, så måtte bare bestille. Det går sikkert greit:) Hvis ikke får du bare mase heheh
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #12 Skrevet 23. juni 2011 Da ble jeg litt nysgjerrig, hvor handler dere istedet? Kunne tenkt meg et alternativ jeg.. Ikke så fornøyd lenger jeg heller. Alltid toll (selv om de tilbakebetaler er det mye styr)..
hufsa! Skrevet 24. juni 2011 #14 Skrevet 24. juni 2011 Heia,dyre ting handler jeg på Ebay så slipper man momsstyret.Når dere bes på SN så få det sendt som Rek sending,går jo halve tiden.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #15 Skrevet 24. juni 2011 Strawberrynet har et skjema du fyller ut der du også sender med bilde av kvitteringen. Jeg har alltid fått tilbakebetalt etter kort tid, og har bestilt derfra en god del ganger nå. Har også vært i kontakt med kundeservice, og jeg fikk svar i løpet av 1 dag begge gangene. produktene jeg har fått har også vært helt fine, så jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen av nettbutikken mange kommer med her
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #16 Skrevet 24. juni 2011 Ser flere har opplevd å ikke få tilbakebetalt toll fra Feelunique den siste tiden, så sånn sett tror jeg ikke de er noe bedre der.
^KinderMaxi^ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #17 Skrevet 25. juni 2011 Jeg sendte inn bestillingen for snart 48 timer siden, men har enda ikke fått noen mail om at pakken er blitt sendt, er det noen andre som har opplevd det? Står på nettsiden deres at de sender mail etter 24 timer Har fått mail om at de har fått bestillingen.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 Jeg sendte inn bestillingen for snart 48 timer siden, men har enda ikke fått noen mail om at pakken er blitt sendt, er det noen andre som har opplevd det? Står på nettsiden deres at de sender mail etter 24 timer Har fått mail om at de har fått bestillingen. Nå er det jo helg. 1
Selma_ Skrevet 27. juni 2011 #19 Skrevet 27. juni 2011 jeg har aldri hatt problemer med Strawberrynet. Fått bare fine, nye produkter, og moms/toll har blitt tilbakebetalt rimelig fort, uten noe problem! Tar bare et bilde av kvitteringen fra posten, og skriver til dem hvilken sum jeg skal ha tilbake. Zero problemo!
^KinderMaxi^ Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #20 Skrevet 30. juni 2011 Den ene pakken min er blitt tollet, men på toll.no står det at det jeg har bestilt er tollfrie varer, må jeg betale tollgebyr? Hva er det på i tilfelle? Pleier sb alltid å betale tilbake og hvor lang tid pleier det som regeå ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå