AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg var i det samme forholdet i veldig mange år før jeg kom "på markedet" igjen for et halvt års tid siden. Når eksen og jeg hadde sex i misjonær, holdt han seg alltid oppe på armene når han tok meg, sånn at bare hoftene slo mot meg. På den måten blir støtene både harde og dype, og det elsker jeg. De andre partnerne jeg har hatt har også gjort det slik. Men nå dater jeg en ny fyr. Og han legger seg oppå meg... Første gang det skjedde trodde jeg jeg skulle bli kvalt, det var en skikkelig ekkel følelse å få hele tyngden oppå meg! Så blir han liggende og støte sånn at han ikke går helt ut før han støter inn igjen, og det er ikke den samme følelsen i det hele tatt. Det blir til at jeg rir ham eller vi kjører andre stillinger i stedet, for jeg er så ukomfortabel med å få hele mannen over meg, føler meg helt skvist. Det er ikke det at han er overvektig, han er veltrent og slank, så jeg skjønner ikke at han ikke bare kan komme seg opp på armene... Er det så slitsomt? Og jeg som egentlig elsker misjonær Er det vanlig å kjøre misjonær på denne måten?? Når jeg rir hender det at jeg lener meg over partneren for å kysse og sånn, men jeg holder meg jo fortsatt på armene, føles helt unaturlig å bare legge hele tyngden min oppå ham...
Gjest Safe Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Nei, det er ikke vanlig. Hvor har han armene sine? Ned langs sidene?
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Si i fra! Det er vanlig å ha sex på mange forskjellige måter, det er vanlig å like ulike stillinger og varianter av disse stillingene. Det er vanlig å si ifra til partner når man føler ubehag og "ekle følelser" under sex, slik at man vet hva partner liker og ikke liker. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Nei, det er ikke vanlig. Hvor har han armene sine? Ned langs sidene? Ny versjon av planking 9
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Si til han at du synes det blir litt for tungt og spørr om han ikke kan støtte seg på armene. Jeg liker at min legger vekten på meg. Da har han hendene fri til å ta tak i håret mitt 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Jeg elsker det når han legger hele vekten oppå meg! (Bare ikke så aaltfor lenge om gangen. Dét blir for tungt.) Men si det til ham, at det blir for mye.
Glukk Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Si til han at du synes det blir litt for tungt og spørr om han ikke kan støtte seg på armene. Jeg liker at min legger vekten på meg. Da har han hendene fri til å ta tak i håret mitt Men da ligger han vel støttet på albuene? Eller er han dverg?
Gjest Safe Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 Men da ligger han vel støttet på albuene? Eller er han dverg? Har løfter vel armene opp og tar tak i luggen hennes mens han støter.
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Men da ligger han vel støttet på albuene? Eller er han dverg? Han støtter seg vel sikkert litt på albuene. Jeg aner igrun ikke hvor han har armene sine når jeg tenker meg om. Jeg vet bare at han legger vekta på meg og har hendene i håret. Må følge med på det neste gang Han er i vertfall ikke noen dverg. Han er overt et hode høyere en meg Edit: Årh æsj, nå vil jeg ha han hjem Endret 23. juni 2011 av Koseklumpen
Glukk Skrevet 23. juni 2011 #12 Skrevet 23. juni 2011 Han støtter seg vel sikkert litt på albuene. Jeg aner igrun ikke hvor han har armene sine når jeg tenker meg om. Jeg vet bare at han legger vekta på meg og har hendene i håret. Må følge med på det neste gang Han er i vertfall ikke noen dverg. Han er overt et hode høyere en meg Edit: Årh æsj, nå vil jeg ha han hjem
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2011 #13 Skrevet 23. juni 2011 Jeg lener meg som regel på hendene, slik som du beskrev. Eller så lener jeg meg på albuene, da har jeg armene fri til å leke med håret hennes. Skjønner ikke helt hvordan det går ann å ha sex i misjonæren uten å lene seg slik, virker som om det ville blitt nokså klumsete.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 23. juni 2011 #14 Skrevet 23. juni 2011 Ny versjon av planking Åhåhåhåhåhå, Jeg så ikke den komme.
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2011 #15 Skrevet 23. juni 2011 Pleier å gjøre det av og til, men det er fordi Madammen tenner på å bli holdt nede og fast. Til vanlig avlaster jeg veldig mye av vekten, både for hennes del og for at jeg kan knulle bedre da Men som folk alt har sagt: KOMMUNIKASJON!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #16 Skrevet 24. juni 2011 Nei, det er ikke "normalt". I meningen av at flesteparten ikke gjør det. Men uansett, hvilken rolle spiller det hva som er normalt eller ikke? Mye bedre å fokusere på hva en selv liker, og kommunisere underveis.
Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2011 #17 Skrevet 24. juni 2011 Pleier å gjøre det av og til, men det er fordi Madammen tenner på å bli holdt nede og fast. Til vanlig avlaster jeg veldig mye av vekten, både for hennes del og for at jeg kan knulle bedre da Men som folk alt har sagt: KOMMUNIKASJON! Slik er det her å. TS: HAHAHAHA, huff. Du MÅ si noe til han :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2011 #18 Skrevet 24. juni 2011 SOm mann fatter jeg ikke at han kan legge seg helt ned. Jeg må ha armene stive over i en slik poisjon for å få kraft nok til å knulle hardt. Og selvsagt for ikke å kvele dama. Men jesus, du må jo si fra til fyren - ikke skrive her hva som er normalt eller ei. 1
Obelix Skrevet 24. juni 2011 #19 Skrevet 24. juni 2011 hmm.... misjonær gitt.... den er det ei stund siden... går mest i andre stillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå