Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg slik at jeg svetter veldig mye. Om jeg har mye eller lite klær på, om det er varmt eller kaldt, så får jeg store svetteringer.

Jeg føler dette er veldig flaut og har prøvd alt slags deodoranter men ingenting fungerer. Er det noen som vet hvordan jeg kan få bukt på dette? Vurderer å bruke sånne bomullgreier som du tar av sminke med og teipe fast under armene snart :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, har en venninne av meg med det samme problemet, som også prøvde alt. Hun endte om med å ta slike sprøyter (husker ikke hva de het eller hva de inneholdt) i armhulen, og for hver gang hun tok dem fungerte de i 4 mnd eller noe slikt, og svettefunksjonen ble helt normal. Hun ble overlykkelig ^^

AnonymBruker
Skrevet

Botox i armhulen ja, leste om det tidligere idag :P

AnonymBruker
Skrevet

Aluminiumklorid, kjøpes på apoteket. Er som en antiperspirant, bare mye sterkere. Har brukt den i mange år og er kjempefornøyd :)

Skrevet (endret)

Jeg bruker også aluminiumklorid. :)

Jeg er sånn som svetter når jeg føler meg utilpass og stressa, altså ikke bare når jeg skal svette på grunn av varme/oppheting -og siden jeg aldri visste når eller hvor så ble aluminiumsklorid svaret. Funker som bare det, og etter at du har brukt antiperspiranten en stund så vil du også bli svettefri for en periode før du må begynne på igjen.

Har en for under armene og en for under beina (samme type, to flasker).

Kan anbefales på det sterkeste -selv om det også føles litt skummelt. Du må passe på at du vasker deg, tar på på kvelden -vasker av om morgenen. Ikke ta klær på med en gang du da har påført, da kan du ødelegge klærne.

Endret av Colargol
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare spør om aluminiumsklorid på apoteket da alså?

Skrevet

Jeg har botox :)

Fikk siste injeksjon for nesten to år siden og den virker enda :hoppe:

Skrevet

Jeg hadde også store problemer med dette, og hadde svetteringer opp over skuldrene omtrent. For 15 år siden (da jeg var rundt 17-18 år) begynte jeg å bruke Yerka, og etter hyppig bruk en periode tok jeg knekken på problemet. Nå bruker jeg det 2-3 ganger i året, og vanlig deodorant ved siden av. Fungerer kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...