Gå til innhold

Hvordan lure han til sengs?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en ONS med en fyr som jeg gjerne vil ligge med igjen, fordi sexen var helt fantastisk. Jeg vet han syntes det samme. Vi gikk fra hverandre med det sagt at vi burde repetere det. Til helga skal vi på samme fest. Jeg VET at han likte ONSen, for han skrøt uhemmet, men han er veldig forholdssky og får hetta med en gang han tror noen er ute etter ham.. Jeg er jo ikke det, og det har jeg fortalt ham. Jeg er kun ute etter sex. Han har ikke tatt kontakt med meg på noen som helst måte, men han vet jeg skal på festen. Hva skal jeg gjøre for å ende med ham i senga på slutten av kvelden? Jeg tenker jeg burde gå inn på festen og ikke gå bort å snakke med ham. Høres det lurt ut? Bare vente og se om han tar kontakt med meg. Om han ikke gjør det hele kvelden, får jeg gå bort før festen avsluttes og spørre om han skal bli med meg hjem. Da blir det ingen "følelser" og angst for at den andre vil noe mer.. Eller burde jeg kanskje tilfeldigvis komme i snakk med ham i løpet av kvelden og hinte frampå om ting/snakke om sist gang? Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første, mener jeg.

Gjest Tirkes
Skrevet

Leste tittelen og tenkte umiddelbart "bend over".

Men gutta er vel neppe så løse som vi vil ha det til.

Letteste om han ikke er ute etter forhold er vel å ikke oppføre deg som om du har planer om et forhold, dvs slutt å planlegg og tenk og analyser; spør ham rett ut etter ett ligg.

:vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i en ganske lignendes situasjon. Det beste er vel å overse ham når du drar på festen hvertfall! Se hva som skjer..

• Liker 1
Skrevet

"Bli med hjem å knulle?" :fnise: Det viser I HVERTFALL at du bare er interessert i å sex med karen!

Gjest Mann!
Skrevet

"Bli med hjem å knulle?" :fnise: Det viser I HVERTFALL at du bare er interessert i å sex med karen!

Helt riktig!

Send han en sms og spør om dere skal pule etter festen.

Hvis han er med på det så vil han slappe av hele kvelden. Han vet det blir noe på han.

Gjest Maneater
Skrevet

Helt riktig!

Hvis han er med på det så vil han slappe av hele kvelden. Han vet det blir noe på han.

Med mindre en fuktig fest forvandler henne til en luremus!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo tenkes at han har lyst på nytt kjøtt?

AnonymBruker
Skrevet

Helt riktig!

Jeg skulle egentlig sitere denne i stad.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror noen menn liker å være den som jakter, så du kan kanskje skremme han bort hvis du spør rett ut. Hvertfall hvis han er en mannemann.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i en ganske lignendes situasjon. Det beste er vel å overse ham når du drar på festen hvertfall! Se hva som skjer..

Misforstått kvinnelig logikk :)

Det beste du kan gjøre er å se perfekt deilig og avslappet ut, så får det som skjer skje.

Når dere har hatt sex tidligere og får litt alkohol innenbords, så er det ikke så mye som skal til hvis interessen hans er der. Da skjer det som regel av seg selv.

Dra han med deg inn på et rom under påskudd av å skulle fortelle han noe. Kyss ham og si at han skal bli med deg hjem i natt :) Videre kan du betrygge han om at du heller ikke er interessert i et forhold.

Å spille "hard to get" og overlegen som nevnt ovenfor KAN funke, om det virkelig er en høystatus mann som har plenty av damer å velge i. Å være omsvermet av andre gutter kan også hjelpe. MEN, i de fleste situasjoner så vil slike spill som regel slå ut negativt for dere kvinner, så jeg fraråder det :)

Det beste er selvsagt om man er sosial helt naturlig uten at man prøver å få noe ut av å være det.

Lykke til med å få deg pikk og husk å fortelle oss hvordan det gikk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre ham direkte? "Vil du være med hjem og knulle?"

Trenger faktisk ikke være mer komplisert enn det...

Skrevet

Enkelt: Du gjemmer deg og legger en enorm biff festet i en tråd og når han skal ta biffen, trekker du den mot deg og slutter ikke før du har lokket han til soverommet. Ikke dumt å ha en enorm kjølebag fyllt med øl ved siden av sengen - da blir han lengre :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

SOm mann må jeg si: Ikke lek hard to get i alle fall, det vil slå stikk motsatt av hva du håper på. Og ikke bedriv hint - mannfolk flest fatter ikke det.

Send en mail med om han vil pule mer. Ikke skrive "kose mer" eller liknende romantisk, rett på sak med durty talk. Om fyren ikke helt religiøs bærer han deg til sengs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo tenkes at han har lyst på nytt kjøtt?

:sukk:

Jeg tror noen menn liker å være den som jakter, så du kan kanskje skremme han bort hvis du spør rett ut. Hvertfall hvis han er en mannemann.

Ja, han er en ganske mannemann. Så hva skal jeg gjøre for å friste ham da?

Misforstått kvinnelig logikk :)

Det beste du kan gjøre er å se perfekt deilig og avslappet ut, så får det som skjer skje.

Når dere har hatt sex tidligere og får litt alkohol innenbords, så er det ikke så mye som skal til hvis interessen hans er der. Da skjer det som regel av seg selv.

Dra han med deg inn på et rom under påskudd av å skulle fortelle han noe. Kyss ham og si at han skal bli med deg hjem i natt :) Videre kan du betrygge han om at du heller ikke er interessert i et forhold.

Å spille "hard to get" og overlegen som nevnt ovenfor KAN funke, om det virkelig er en høystatus mann som har plenty av damer å velge i. Å være omsvermet av andre gutter kan også hjelpe. MEN, i de fleste situasjoner så vil slike spill som regel slå ut negativt for dere kvinner, så jeg fraråder det :)

Det beste er selvsagt om man er sosial helt naturlig uten at man prøver å få noe ut av å være det.

Lykke til med å få deg pikk og husk å fortelle oss hvordan det gikk ;)

Hihi, ja det skal jeg gjøre. Njaa, han har vel noen damer etter ham, men vet ikke om noen av de kommer til å være der. Så da burde jeg kanskje bare gå inn og være meg selv.. Men hva om det ikke er nok? Hvordan vet jeg om han har lyst på mer? (uten å virke innpåsliten, deperat og pågående?)

Hva med å spørre ham direkte? "Vil du være med hjem og knulle?"

Trenger faktisk ikke være mer komplisert enn det...

Jeg kunne ha gjort det, men vet ikke om han får lyst da.

SOm mann må jeg si: Ikke lek hard to get i alle fall, det vil slå stikk motsatt av hva du håper på. Og ikke bedriv hint - mannfolk flest fatter ikke det.

Send en mail med om han vil pule mer. Ikke skrive "kose mer" eller liknende romantisk, rett på sak med durty talk. Om fyren ikke helt religiøs bærer han deg til sengs.

Ok, skal ikke overse ham.. vil ikke sende han noen mail tror jeg. Er redd han skal få noia.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...