Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange her inne som beklager seg over både partner og andre deler av livet. Alt går jo opp og ned, men er du i bunn og grunn lykkelig? Til tross for sure sokker osv?

Selv er jeg så lykkelig at jeg ikke trodde det var mulig. Siste forhold før jeg fant sambo var alt annet en godt, og jeg ville vel egentlig vært fornøyd med livet bare jeg slapp ex`en, og trodde på en rar måte ikke jeg fortjente mer. Men nå er jeg helt utrolig lykkelig.

:hoppe::hjerter::hoppe:

Andre lykkelige her??

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er lykkelig :P selv om livet er som en berg og dalbane er jeg for det meste lykkelig :P

Har verdens beste sambo :hjerter: og barn :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Mamma spør meg hele tia om jeg er lykkelig, og da svarer jeg, nesten uten å tenke, ja. Dette er mest for å slippe alle spørsmålene om hvorfor det ikke er som skal være. Men når jeg tenker meg om så har jeg veldig lite å klage på. Er fornøyd med stort sett alle områder i tilværelsen min for tiden. Og de områdene jeg ikke er fornøyd med, de har jeg muligheten til å gjøre noe med selv. :o

Snart detter snøen ned og verden blir belagt med et hvitt teppe. Det blir nok mange skiturer på meg i år ja!

Når jeg blir litt deppa tenker jeg mye. Konklusjonen blir alltid den samme: "jeg er veldig heldig". Og da er jeg jo glad igjen.

Snakkes i baren,

Skrevet

I bunn og grunn er jeg veldig lykkelig :enig:

Det går selvsagt opp og ned i perioder, men slik er jo livet.

Jeg er veldig fornøyd med både mannen min og lille pia mi.

:D

Skrevet

Jeg er lykkelig! Deilig kjæreste i et godt forhold.

Hadde det ikke vært for at han reiser et halvt år til USA etter jul, ville alt vært perfekt.

Piglet

Skrevet

Ja det er jeg jammen. Har etterhvert funnet ut at lykkelig er det igrunnen lett å være - det er bare å flytte fokus vekk fra sure sokker og andre småtterier og tenke over hva som er viktig i livet. Jeg har en herlig mann, ei fin jente, en bra jobb, et glimrende sted å bo, gode venner og en flott familie (jevnt over) - kan jo ikke henge seg opp i småtterier da :wink:

Skrevet

:hjerter:

Jeg er lykkelig!

Og det selv om jeg har en jobb jeg IKKE trives i!!

Men jeg er lykkelig takket være at jeg jobber med meg selv, stoooorkoser meg i mitt lille krypinn, storkoser meg med fritidssyslene mine, storkoser meg i mitt eget selskap de gangene jeg har sjansen til det!! :lol:

Men også i veldig stor grad fordi jeg har funnet en kjærste som jeg BARE koser meg med!!! Han har en stor del av æren for at jeg idag er lykkelig!!! :hjerter:

Kanskje også lykkelig fordi jeg har lært meg å tørre å være det, og lært hva det vil si å være på bånn?

Skrevet

Jeg har to flotte, friske barn, godt og trygt forhold, er blandt de heldige få verden som bor i et rikt og trygt land. Har alt jeg trenger og mere til. Såklart er jeg lykkelig! :D

Skrevet

Ja, jeg må si jeg er lykkelig!

Selv om jeg også har mine bekymringer, sånn i hverdagen. Men de er som regel ikke så store....

Skrevet
Ja, jeg må si jeg er lykkelig!

Selv om jeg også har mine bekymringer, sånn i hverdagen. Men de er som regel ikke så store....

Som om jeg skulle sagt det selv... :sjarmor:

(Men hadde vi ikke hatt noen bekymringer ville vi kanskje ikke visst at vi egentlig var lykkelige)

Selv om den "gode" innvendige lykkefølelsen ... det at du har det godt med deg selv ikke er avhengig av andre mennesker.

Skrevet

Livet er herlig dersom man velger å se etter det positive - så ja, jeg er lykkelig!

Skrevet

Ja, jeg ser på meg selv som lykkelig.

Selvfølgelig er ikke alle dager like bra, men stort sett er jeg veldig fornøyd. :wink:

Skrevet

:D JA! For jeg har en super jobb (selv om jeg kan bli lei) og er kjempe-forelska i han som jeg skal gifte meg med (som jeg aldri blir lei), og som vil ha barn med meg, og som bygger hus til meg. Og dessuten ser jeg jævlig bra ut... :ler:

Skrevet

:hoppe:

Ja, jeg har verdens flotteste kjæreste og verdens beste venner.Livet er fint :D

Skrevet

Lykkelig!

Har en flott og god mann, to viduderlige barn og bor stille og rolig til i et koselig hus.....med hyggelige naboer!

Hverdagslige utfordringer har vi jo som de aller fleste andre, men stort sett har vi lært oss til å se på det som utfordringer, ikke problemer. Det aller meste løser seg med god kommunikasjon og kjærlighet!

Skrevet

Veldig lykkelig :hjerter:

Har en flott sambo, en grei jobb, god økonomi....

Visst fins det ting man irriterer seg over (bla sure sokker) men det gir meg ingen grunn til å være ulykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...