Gå til innhold

Spørsmål angående nettbutikken til Zara

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er moms og fortollingsgebyr inkludert i prisen når du handler fra Zara's nettbutikk? Det blir jo sendt fra Spania, men det står ingenting om det på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan skal det være det? Det er jo staten norge som krever inn momsen, og derfor fortollingsgebyret når pakken ankommer norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par sko i nettbutikken, og betalte kun for varen og frakt. Mva er inkludert, og det blir ikke toll siden nettbutikken er norsk (selv om lageret ligger i Spania)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par sko i nettbutikken, og betalte kun for varen og frakt. Mva er inkludert, og det blir ikke toll siden nettbutikken er norsk (selv om lageret ligger i Spania)! :)

Jeg utnytter tråden til å stille et spørsmål selv: bestilte du standard levering, og i så fall, hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk pakken? Selv om mva er inkludert vil de vel bli litt forsinket i tollen likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg valgte standard levering. Tror det kostet 59kr, og det tok da ca seks dager fra jeg bestilte til jeg fikk skoene levert. Det blir ikke noe særlig forsinkelser i tollen, for varene sendes med TNT og ikke med posten. Tror min lå på depoet i Oslo i bare en dag før de sendte den videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg valgte standard levering. Tror det kostet 59kr, og det tok da ca seks dager fra jeg bestilte til jeg fikk skoene levert. Det blir ikke noe særlig forsinkelser i tollen, for varene sendes med TNT og ikke med posten. Tror min lå på depoet i Oslo i bare en dag før de sendte den videre :)

Takk for svar- jeg har ventet på mine to pakker i fem dager nå, kanskje de kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...på trackinggreia står det nå at pakkene har ankommet "Warehouse" her i Bergen...hva skjer nå? Trodde det ville komme til postkontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm...på trackinggreia står det nå at pakkene har ankommet "Warehouse" her i Bergen...hva skjer nå? Trodde det ville komme til postkontoret?

Pakken kommer med bud. Jeg fikk sms om at den var ute til levering den dagen jeg fikk den, det sto også på trackingen når pakken forlot lageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom budfirmaet ikke har filial på stedet man bor, er det vel posten som leverer, tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...