Pingting Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #841 Del Skrevet 3. mars 2012 Åh. Livet, altså. Første dag på ny jobb i går var super. Kjøretimen på torsdag gikk kjempebra - nå begynner det virkelig å gå oppf or meg at jeg stadig blir flinkere! Jeg har fått bekreftet at jeg skal tilbake på samme prosjekt som jeg jobba på i fjor. Den kom ikke som en overraskelse, men det er jo fortsatt stas! :happy: I går drakk jeg kaffe med ei venninne jeg ikke har sett på 4 år og det var superhyggelig. Sola skinner. Vi har brukt hele dagen på å styre og ordne; jeg har rundvaska kjøkkenet og J-man har rydda i boden. Begge er sånne ting som har gnagd endel på meg, og det er SÅ deilig å få det gjort. Som flinkis-belønning har vi vært ute og spist sushi. Og i morgen er det søndag. Livet, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. mars 2012 #842 Del Skrevet 3. mars 2012 For et koselig innlegg å lese Pingu! Godt å høre at alt går på skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #843 Del Skrevet 3. mars 2012 Godt å høre at alt går på skinner! Jeg er ikke et tog! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. mars 2012 #844 Del Skrevet 3. mars 2012 Lukter det kverulant her? *sniff sniff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #845 Del Skrevet 4. mars 2012 For et herlig innlegg. Godt å høre at ting går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2012 #846 Del Skrevet 4. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #847 Del Skrevet 4. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #848 Del Skrevet 4. mars 2012 Ny arbeidsuke starter i morgen. Jeg har jobb. Og det innebærer at jeg også har lunsjpause. ...vet dere hva det betyr? BENTOOOO! - gulrot og sukkererter - nøtter, rosiner, tørket frukt - quinoa, stekt squash og aromasopp - mango og blåbær Vegetarbento til ære for kjøttfri mandag (egentlig var det mest fordi jeg ikke fant noe kjøtt/fisk i kjøleskapet som passa inn. ) Åh. Good to be back in bento buisiness! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. mars 2012 #849 Del Skrevet 4. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. mars 2012 #850 Del Skrevet 4. mars 2012 YUMMI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2012 #851 Del Skrevet 5. mars 2012 Blir du mett av det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. mars 2012 #852 Del Skrevet 5. mars 2012 Så koselig å høre at du har det så fint om dagen! Håper du får en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mars 2012 #853 Del Skrevet 5. mars 2012 Bento! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 5. mars 2012 #854 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg MÅ skaffe meg en bentoboks. Saken avgjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2012 #855 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vi og ha sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #856 Del Skrevet 5. mars 2012 Blir du mett av det der? Ja, i grunn. Husk at det er quinoa i den da, det er litt som couscous/ris (bare sunnere) og metter ganske godt. Hadde det vært bare grøntfor hadde det vært smått, det er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mars 2012 #857 Del Skrevet 5. mars 2012 Bento! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #858 Del Skrevet 5. mars 2012 Og en til: - kiwi og blodappelsin - gulrot - sopp- og squashlasagne - agurk og tomat Lasagnen er middagsrester. Vi pleier jo prøve å ha kjøttfri mandag. Den ble kjedeligere enn den burde den lasagnen, da jeg kom hjem fra butikken så jeg nemlig at halvparten av soppen var muggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. mars 2012 #859 Del Skrevet 5. mars 2012 Bedre seint enn aldri: Grattis med jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #860 Del Skrevet 5. mars 2012 Tusen takk! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå