Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Åh. Livet, altså. :hjerte:

Første dag på ny jobb i går var super. Kjøretimen på torsdag gikk kjempebra - nå begynner det virkelig å gå oppf or meg at jeg stadig blir flinkere! Jeg har fått bekreftet at jeg skal tilbake på samme prosjekt som jeg jobba på i fjor. Den kom ikke som en overraskelse, men det er jo fortsatt stas! :happy: I går drakk jeg kaffe med ei venninne jeg ikke har sett på 4 år og det var superhyggelig. Sola skinner. Vi har brukt hele dagen på å styre og ordne; jeg har rundvaska kjøkkenet og J-man har rydda i boden. Begge er sånne ting som har gnagd endel på meg, og det er SÅ deilig å få det gjort. Som flinkis-belønning har vi vært ute og spist sushi. Og i morgen er det søndag.

Livet, altså. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at alt går på skinner!

Jeg er ikke et tog! :kjefte:

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny arbeidsuke starter i morgen. Jeg har jobb. Og det innebærer at jeg også har lunsjpause. ...vet dere hva det betyr? BENTOOOO! :bolledeig:

6953653989_d2caf26488.jpg

- gulrot og sukkererter

- nøtter, rosiner, tørket frukt

- quinoa, stekt squash og aromasopp

- mango og blåbær

Vegetarbento til ære for kjøttfri mandag (egentlig var det mest fordi jeg ikke fant noe kjøtt/fisk i kjøleskapet som passa inn. :fnise:)

Åh. Good to be back in bento buisiness! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du har det så fint om dagen! :strix:

Håper du får en kjempefin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du mett av det der? :sjenert:

Ja, i grunn. Husk at det er quinoa i den da, det er litt som couscous/ris (bare sunnere) og metter ganske godt. Hadde det vært bare grøntfor hadde det vært smått, det er jeg enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en til:

6810919060_f4161e3131.jpg

- kiwi og blodappelsin

- gulrot

- sopp- og squashlasagne

- agurk og tomat

Lasagnen er middagsrester. Vi pleier jo prøve å ha kjøttfri mandag. Den ble kjedeligere enn den burde den lasagnen, da jeg kom hjem fra butikken så jeg nemlig at halvparten av soppen var muggen. :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...