Pingting Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #821 Del Skrevet 28. februar 2012 Du får geek points hvis det er Harry Potter font. Forøvrig, you give atheists a good name. De får man gratis (det var helvetica) takk. Og det samme til deg. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #822 Del Skrevet 29. februar 2012 HURRA!!! Jeg har fått jobb! En relevant en, og frem til jeg begynner på feltarbeid! Det betyr at jeg vet hva jeg skal gjøre frem t.o.m. august! Det er sånn ca. uhørt for arkeologer, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #823 Del Skrevet 29. februar 2012 HURRA!!! Jeg har fått jobb! En relevant en, og frem til jeg begynner på feltarbeid! Det betyr at jeg vet hva jeg skal gjøre frem t.o.m. august! Det er sånn ca. uhørt for arkeologer, det. Gratulerer! :D, hehe, venter i spenning på om jeg får stillingen jeg ønsker... Folk er jo så treige på å svare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. februar 2012 #824 Del Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer :D Skal vi snakke geeky eller? Jeg har nemlig dradd frem tableten og sitter og øver meg opp igjen, i håp om å en dag kunne male favorittkarakterene mine i bøker nøyaktig slik jeg selv ser de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #825 Del Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer! :D, hehe, venter i spenning på om jeg får stillingen jeg ønsker... Folk er jo så treige på å svare.. Takk! Er det lov å spørre hva slags jobbe rud søker på? Ja, det er endel ukultur ute og går på det området der. Jeg tenker at det å gi tilbakemelding uansett ikke er annet enn normal folkeskikk. Men det er det tydeligvis ikke alle som er enige i. Gratulerer :D Skal vi snakke geeky eller? Jeg har nemlig dradd frem tableten og sitter og øver meg opp igjen, i håp om å en dag kunne male favorittkarakterene mine i bøker nøyaktig slik jeg selv ser de... Takketakk! Ooooh, hva slags tablet har du a? Jeg har en av de billige fra Wacom (Bamboo Fun Pen & Touch om jeg husker riktig). Og den duger jo til mitt bruk. Men en dag, når jeg blir stor og rik og berømt skal jeg kjøpe en av de stoooore og fine og proffe. Penere er de og. Jeg har faktisk nettopp begynt prosjekt-Pingting-skal-lære-seg-å-tegne-folk-og-ikke-bare-1000-år-gamle-gjenstander. Målet er en skisse om dagen. Den kommer jeg til å slite med å holde :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #826 Del Skrevet 29. februar 2012 ooooh, neste gang jeg har en dårlig dag? Da skal jeg se på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. februar 2012 #827 Del Skrevet 29. februar 2012 Corgier er søøøøte! Jeg har en gørrgammal wacom som jeg fikk av en jeg gikk i klasse med for fire år siden... Den var utdatert da. Haha. Men den funker jo da, og den er trykksensitiv og sånt. Jeg har bestemt meg for å beherske den sånn nogenlunde... Og så... Kan jeg kanskje tenke på å spare til en Wacom Cintiq.... Vil haaaaaaa! Jeg kan overhodet ikke tegne for hånd, kun hvis jeg tegner etter/over noe. Men digitalt er mye lettere, særlig når det kommer til male-biten. Så jeg har faktisk håp om å bli ganske decent en eller annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. februar 2012 #828 Del Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer så mye! Og så søte corgier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #829 Del Skrevet 29. februar 2012 Corgier er søøøøte! Jeg har en gørrgammal wacom som jeg fikk av en jeg gikk i klasse med for fire år siden... Den var utdatert da. Haha. Men den funker jo da, og den er trykksensitiv og sånt. Jeg har bestemt meg for å beherske den sånn nogenlunde... Og så... Kan jeg kanskje tenke på å spare til en Wacom Cintiq.... Vil haaaaaaa! Jeg kan overhodet ikke tegne for hånd, kun hvis jeg tegner etter/over noe. Men digitalt er mye lettere, særlig når det kommer til male-biten. Så jeg har faktisk håp om å bli ganske decent en eller annen gang! *google wacom Cintiq* ...damn, jeg sikla på tastaturet! Heh, så rart at du synes det er lettere digitalt - de fleste jeg kjenner synes det motsatte. ...også leste jeg "male-biten" (male på engelsk, som i hankjønn) og lurte på hva i alle dager det egentlig er du tegner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. februar 2012 #830 Del Skrevet 29. februar 2012 Etter tre år tegnign på VGS + noen år med kunstkurs på kulturskolen før det kan jeg fortsatt bare såvidt tegne strekmenn. Men med tableten er det merkelig nok mye enklere. Særlig siden jeg da kan bruke bilder og tegne over, og male med fargeflater istedet for å streke og skygge og sånt. Funker for meg hvertfall! Cintiq-ene er fantastiske, prøvd en i butikk en gang. Men dyre! Du er heldig om du finner en brukt til 6000. Ny pris er ca 10.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. februar 2012 #831 Del Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. februar 2012 #832 Del Skrevet 29. februar 2012 Hurra for jobb!!! Hva blir arbeidsoppgavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #833 Del Skrevet 29. februar 2012 Etter tre år tegnign på VGS + noen år med kunstkurs på kulturskolen før det kan jeg fortsatt bare såvidt tegne strekmenn. Men med tableten er det merkelig nok mye enklere. Særlig siden jeg da kan bruke bilder og tegne over, og male med fargeflater istedet for å streke og skygge og sånt. Funker for meg hvertfall! Cintiq-ene er fantastiske, prøvd en i butikk en gang. Men dyre! Du er heldig om du finner en brukt til 6000. Ny pris er ca 10.000 Hihi, du er rar! :happy: (det var et kompliment) Jeg tegner mest strektegninger med tableten min så langt. Når jeg tegner gjenstander er det skyggelegging med streker eller stipling. Har ikke prøvd meg så veldig på andre teknikker, bortsett fra at jeg Photoshopper litt med den av og til. Det var ikke billig, nei. Men jeg skal jo bli rik og slikt, så da ordner det seg. *hostkremt* Gratulerer med jobb! takketakketakk! Hurra for jobb!!! Hva blir arbeidsoppgavene? Er ikke 100% sikker enda, men jeg regner med det blir noe relativt "hjernedødt". de skal ha rydda opp i noen databaser, så det kan nok bli mye sletting av dobeltposter, koble ting og slikt. Så ikke verdens mest utfordrende ting, men det er halvrelevant og det er hyggelige kolleger. En million ganger bedre enn kundeservice på telefon hos Hafslund, som bemanningsbyrået foreslo at jeg skulle søke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #834 Del Skrevet 29. februar 2012 Takk! Er det lov å spørre hva slags jobbe rud søker på? Ja, det er endel ukultur ute og går på det området der. Jeg tenker at det å gi tilbakemelding uansett ikke er annet enn normal folkeskikk. Men det er det tydeligvis ikke alle som er enige i. Hehe , en del av de folkene er helt ubrukelige, stygt å si , men men. Tenker å være vikar mens eg studerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mars 2012 #835 Del Skrevet 1. mars 2012 Er ikke 100% sikker enda, men jeg regner med det blir noe relativt "hjernedødt". de skal ha rydda opp i noen databaser, så det kan nok bli mye sletting av dobeltposter, koble ting og slikt. Så ikke verdens mest utfordrende ting, men det er halvrelevant og det er hyggelige kolleger. En million ganger bedre enn kundeservice på telefon hos Hafslund, som bemanningsbyrået foreslo at jeg skulle søke på. Lønn er lønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. mars 2012 #836 Del Skrevet 1. mars 2012 HURRA FOR JOBB! Gratulerer, så deilig det må være! ooooh, neste gang jeg har en dårlig dag? Da skal jeg se på denne. Aww! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. mars 2012 #837 Del Skrevet 1. mars 2012 Gratulerer så mye med jobb! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2012 #838 Del Skrevet 1. mars 2012 Grrrrrrratulerer med jobb, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. mars 2012 #839 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 #840 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå