Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Reparasjonswhisky?

Forloveden min fikk en 18 år gammel Laphroaigh av utdrikningslaget sitt som bursdagsgave. Er så spent på å smake den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du peiling på japansk whiskey, Pingting? Jeg skal til Japan snart og tenkte kjøpe med til min whiskeyinteresserte bror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du peiling på japansk whiskey, Pingting? Jeg skal til Japan snart og tenkte kjøpe med til min whiskeyinteresserte bror...

Jeg har litt peiling ihvertfall? :) De distilleriene som er mest kjent utenfor Japan er vel Yoichi, Hakushu, Yamazaki og Nikka. Jeg tror ikke du kan gå så veldig feil om du kjøper noen av dem. Selv er jeg veldig svak for Hakushu, men det tror jeg bare er fordi jeg har smakt mest av den. :lol: Nikka har kule flasker. Ellers kan det jo være gøy å kjøpe noe som du ikke får tak i i Norge, men da har jeg ikke peiling altså. Men det løser vi enkelt: bare la meg bli med til Japan, så skal jeg hjelpe deg. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt peiling ihvertfall? :) De distilleriene som er mest kjent utenfor Japan er vel Yoichi, Hakushu, Yamazaki og Nikka. Jeg tror ikke du kan gå så veldig feil om du kjøper noen av dem. Selv er jeg veldig svak for Hakushu, men det tror jeg bare er fordi jeg har smakt mest av den. :lol: Nikka har kule flasker. Ellers kan det jo være gøy å kjøpe noe som du ikke får tak i i Norge, men da har jeg ikke peiling altså. Men det løser vi enkelt: bare la meg bli med til Japan, så skal jeg hjelpe deg. :tommelopp:

Takk! Skal noteres ned og så skal jeg lese litt om dem. Kule flasker liker jeg ;)

Bli gjerne med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sette fra seg et stooooort fat med nystekte sjokoladehorn*

:vinke:

Nå ble du favoritt-KG'ern min.

----

Go'morgen verden! trøtt.no. Vi var på konsert i går! Amon Amarth, metal av det tyngre slaget. Det var så lenge siden sist, jeg har nesten glemt hvor gøy det var. :jepp: For de som liker sånt:

http://www.youtube.com/watch?v=P3WJX1cIuY4&feature=relmfu

(jeg hadde også glemt hvor cheesy metalvideoer kan være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går farget jeg håret rødt hjemme. Også er jeg pollenallergiker, og fikk et nyseanfall midt i farginga.

Jævla pollen drit, jada kjekt å vite hvorfor man nyser iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amon Amarth,

Åh, de har jeg ikke hørt på på årevis. Hadde faktisk glemt hele bandet! Takk for at du minnet meg på dem! :kyss:

Hvordan var konserten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla pollen drit, jada kjekt å vite hvorfor man nyser iallefall!

Joda, men det hjalp ikke for samboer'n da han så flekkene på veggen! :eeeh:

Åh, de har jeg ikke hørt på på årevis. Hadde faktisk glemt hele bandet! Takk for at du minnet meg på dem! :kyss:

Hvordan var konserten?

Ooooh, hyggelig å kunne hjelpe!

Knall! Har sett dem en gang før, men det er noen år siden. de er kule live altså, ganske mye tilstedeværelse og energi på scena. Også er de ikke så himla vi-er-metal-slemme-og-skumle, men går på scena og har det gøy, gliser og skåler med publikum.

----

Jeg har begynt å laste ned FONTER, av alle ting, ulovlig. Geek points, plz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får geek points hvis det er Harry Potter font.

Forøvrig, you give atheists a good name. :)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...