Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Du, hvor får man tak i den snertne matboksen din?

Jeg har kjøpt den på amazon. Det er et par norske nettbutikker som selger og, men jeg husker ikke hvilke det er. Tror det står på hjemmesiden til boksprodusenten. Laptop Lunches heter den :)

Og nei - det har nok blitt lite bentoer i det siste, jeg er jo bare hjemme. :ler: Og på vikariatet jeg hadde var det gratis kantine. Savner betoene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sittende og se gjennom de gamle bildene nå. Jeg ble sulten! :ler:

Hvor er nye boka di hen, Mia? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært ute og kjørt i dag! Vrmvrmvrrrrmmmm! Det var med J-man, i morgen er det på trafikkskolen. Blir vel Grünerløkka igjen. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute og kjørt i dag! Vrmvrmvrrrrmmmm! Det var med J-man, i morgen er det på trafikkskolen. Blir vel Grünerløkka igjen. :redd:

Bra jeg ikke skal på Grünerløkka i morgen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir inspirert av deg og lager bentolunsjer noen ganger, så jeg gleder meg til neste gang du poster en bento her :)

Dagens bento inneholdt laks, eggerøre, brokkoli og agurk og en liten dæsj med majones :danser:

Jeg er på leting etter den perfekte bentoen :strix: men det er så mange å velge i mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pingting! Du trenger da ikke finne deg ny jobb! Du kan starte en slags kafé hvor folk kan komme innom før jobb og hente seg en nylaget bento! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pingting! Du trenger da ikke finne deg ny jobb! Du kan starte en slags kafé hvor folk kan komme innom før jobb og hente seg en nylaget bento! :jepp:

Jeg støtter denne så innmari! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...