Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hakeslepp:

Jeg bare kopierer den noen ganger til, for det der hørtes dramatisk ut altså!

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, ja det...eh...det var det.

...hvor satt jeg whiskyflaska? Og sjokoladen?

Skrevet

Wow. Skjønner godt du trenger sprit og sjokolade nå, ja.

Imponerende at du klarte å gjennomføre øvelseskjøring etter en slik opplevelse! :)

Skrevet

Hoiiiiii! Tror jeg hadde dånt litt på meg om det var meg. Dæven.

Du kan få litt whiskey fra lageret til Herr Pixie, og den hjertebrownien med rød glasur som ikke fikk plass på fatet. Feel better?

Skrevet

Wow. Skjønner godt du trenger sprit og sjokolade nå, ja.

Imponerende at du klarte å gjennomføre øvelseskjøring etter en slik opplevelse! :)

joa, men det er ikke akkurat den beste kjøringa jeg har bedrevet, for å si det sånn ;)

Skrevet

Hoiiiiii! Tror jeg hadde dånt litt på meg om det var meg. Dæven.

Du kan få litt whiskey fra lageret til Herr Pixie, og den hjertebrownien med rød glasur som ikke fikk plass på fatet. Feel better?

Jaah! :happy:

Skrevet

:haar: Det hørtes skikkelig skummelt ut.

Håper whisky og sjokolade fikset frynsete nerver. :fnise:

Skrevet

Hjelpe meg! :hakeslepp: Så noe om væpnet politiaksjon på nyhetene, da var vel du rett i nærheten da.. ;) Nå vet du jo i det minste at du kan kjøre bil under press også! :fnise:

Men du... Det er vel ikke akkurat trafikalt grunnkurs du går på? For det første er du jo så gammel at du ikke trenger det, og for det andre må man jo ha det før man kan begynne med øvelseskjøring eller ta timer på en trafikkskole.. ;)

Skrevet

Hjelpe meg! :hakeslepp: Så noe om væpnet politiaksjon på nyhetene, da var vel du rett i nærheten da.. ;) Nå vet du jo i det minste at du kan kjøre bil under press også! :fnise:

Men du... Det er vel ikke akkurat trafikalt grunnkurs du går på? For det første er du jo så gammel at du ikke trenger det, og for det andre må man jo ha det før man kan begynne med øvelseskjøring eller ta timer på en trafikkskole.. ;)

Joda, det er trafikalt grunnkurs. Jeg trenger det ikke siden jeg er over 25, men jeg tar det frivillig. Og siden jeg tar det frivillig, kan jeg jo ta det når som helst, inkludert etter at øvelseskjøringen har begynt. :opplyser:

Skrevet

Aha, da så. Kan jeg så spørre hvorfor du tar det frivillig? :ler:

Skrevet

Tenkte bare at det var greit med et supplement til selvstudier (boka jeg har kjøpt synes jeg er dårlig, for å være ærlig) og til nettprøver (som jo bare gir deg trening på akkurat de spørsmålene de har i basen). :) Vet ikke heelt om det er verdt det, det var ikke så mye nytt, men det er ihvertfall kjekt å få det repetert og fra en litt annen innfallsvinkel.

Skrevet

Jeg måtte ta trafikalt grunnkurs, og følte meg passe teit siden jeg var den eneste på noen-og-20 (jeg var 23-24 år) sammen med en haug med 15-16-åringer. Skjønte egentlig ikke hvorfor man skulle ha det, bortsett fra førstehjelpsdagen. Jeg var akkurat ferdig førstehjelpsinstruktør rett før kurset, så jeg var den irriterende eleven som rettet på læreren hele tiden :fnise: Men hun bedrev vranglære, så jeg synes det var på sin plass...

Men er trafikalt grunnkurs og teorikurs slått sammen nå?

Skrevet

Jeg syns også at læreboka var dårlig! Redningen kom i form av arbeidsboka som hører til, der får du nemlig mange spørsmål som du ikke finner svar på i boka :ler: Men det var relevante spørsmål som (i alle fall jeg) det lønte seg å finne ut av.

Skrevet

Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå :) Link i signaturen

Skrevet

Jeg har også fått ny bok... :sjenert:

Skrevet

Nei du har en gammel bok Hog. :jepp:

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Du, hvor får man tak i den snertne matboksen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...